rss · Понеділок, 19.11.2018, 19:26

Опитування

Маєток Терещенка
1. Відреставрувати
2. Музей і монастир
3. Мені байдуже
4. Тільки музей селища
5. Тільки монастир
6. Нехай розвалиться
Всього відповідей: 67

27.10.2009 04:10

Термінатору 25 років.

Страхітливий вигляд багаторазового володаря титулу «Містер Олімпія», його небагатослівність, що пояснюється, швидше, бажанням приховати жахливий акцент, ніж невмінням підтримувати бесіду, режисера переконали в тому, що робот з його кошмару і є Арнольд Шварценеггер. Зіграти Різа було доручено акторові Майклу Бьену, на роль Сари Коннор була затверджена здобвша популярність після «Дітей кукурудзи» Лінда Хемілтон, а Хенріксону дісталася епізодична роль детектива Хела Вуковича, що веде розслідування дивних вбивств за телефонним довідником. Справедливості заради варто сказати, що в подальшому Кемерон все ж таки зняв свого друга в ролі кіборга у фільмі «Чужі». 

Сьогодні це може видатися невдалим жартом, але в розпорядженні Кемерона було трохи більше шести мільйонів доларів і півроку від першої команди «мотор!» До прем'єри. Навіть тоді за таку суму і в такий термін можна було зняти лише фільм класу «В» з перспективою його окупності за рахунок продажу на відеокасетах. Але Кемерона такі дрібниці не бентежили.

Більшість ідей народжувалося прямо на знімальному майданчику. Так, у пам'ятному епізоді, коли палаючий Термінатор стрибає на капот машини, на якій намагаються сховатися Кайл Різ і Сара Коннор, і пробиває лобове скло, удар завдано за допомогою спеціально створеної механічної "руки". Автомобіль в цей момент не рухався, а на задньому плані одночасно з ударом проїжджав вантажівка з укріпленим на ньому фоновим малюнком. Щоб Шварценеггер при цьому неабияк парував, на куртку йому бризкали справжнісіньку кислоту, безжально виїдавшу своїми випарами очі. Все це вимагало великої синхронності дій, і Камерону довелося зняти чимало дублів, перш ніж результат його задовольнив. 

Сцени битв людей і машин знімалися за допомогою мініатюр, в пожежному порядку створюваних студією Fantasy II. Графік робіт був таким щільним, що часто на знімальному майданчику виявлялися лише окремі частини літальних апаратів і танків, і Камерону доводилося умудряються, щоб вибудувати кадр з їх допомогою. В епізоді з гусеничним мисливцем, який підриває хтось із солдатів Опору, використовувалася шестисантиметрова «міна», яку треба було точно кинути під мініатюрну гусінь. Вдалося це лише з 25-го дубля! А Нічні Мисливці літали і зовсім на гітарних струнах. 

Глибина простору на полі бою забезпечувалася задимленням, яке створювалося за допомогою звичайного пасічного димаря, а ілюзія природності пересування техніки створювалася високою швидкістю зйомки і потужної підсвічуванням, що перетворює каліфорнійську спеку на справжнє пекло. Навіть натурні зйомки іноді доводилося переносити до павільйону. Всі пам'ятають, як ближче до кінця фільму Кайлі Різу вдається засунути саморобний вибуховий пристрій у патрубок бензовозу, на якому Термінатор намагався наздогнати Сару. Знімальна група не отримала дозволу на твір піротехнічного вибуху на вулиці, оскільки по сусідству з майданчиком виявився склад поліцейських озброєнь. Довелося знову будувати мініатюри.

Але найскладніше було із самим Термінатором. І справа була не тільки в гримі, накладення якого щоденно забирало по дві-три години життя у майбутнього губернатора Каліфорнії. Потрібно було ще створити реалістичний ендоскелет Термінатора серії Т-800, здатний здійснювати складні дії в кадрі. Сам Джеймс Кемерон припускав скористатися покадровою анімацією, але великий експерт зі спецефектів Стен Вінстон запропонував комплексний підхід. 

Частина сцен знімалася з використанням маріонетки, укріпленої на плечах ляльковода, частина - за допомогою вже звичних мініатюр, в деяких сценах була задіяна повнорозмірна модель Т-800, над деякими попрацювали аніматори. А вже виготовлених з підручних засобів рук, ніг і очей, одне з яких, як всі пам'ятають, Шварценеггер елегантно виколупував перед дзеркалом за допомогою скальпеля, і злічити не можна було. Кемерон домагався ювелірної точності в кожному кадрі. 

До осені 1984 року роботи над картиною в цілому були завершені, ще якийсь час було потрібно на доведення до пуття спецефектів, на зразок промальовування лазерних пострілів, і додання парадного лиску звукового оформлення. 26 жовтня фільм «Термінатор» вийшов в американський прокат.

Що сталося далі, знають майже всі. Понад 70 мільйонів доларів касових зборів, захоплені відгуки критиків, фраза «I'll be back», що стала візитною карткою Шварценеггера, і слава, що обрушилася на Джеймса Камерона і назавжди змінила його статус у Голлівуді. Саме слово «Термінатор» стало ім'ям  виключно однієї моделі кіборга Т-800 з обличчям і фігурою нинішнього губернатора Каліфорнії. 

У 2008 році Бібліотека Конгресу США оголосила фільм Кемерона національним культурним надбанням, забезпечивши йому місце в спеціальному сховищі, в якому створені всі умови для практично вічного існування оригінальних плівок. Але навіть без цього офіційного визнання ми і так знали, що «Термінатор» - це дійсно надбання і не тільки американське. Це символ всього сучасного кінематографа, виконаний у стилі уеллсовських пророцтв, які, дай Боже, залишаться лише на целулоїді.
Категорія: Кіно, теле, відео новини · Переглядів: 1331 · Додав: mr_smith
Рейтинг: 5.0/2
Популярні новини:
Всього коментарів: 1
avatar
1
1 BACS • 17:19, 27.10.2009 • url
да прикольний був фільмець... в той час... ^_^
avatar

Оплата будь-яких послуг через інтернет

Вхід

Логін:
Пароль:

Інформація

Ваш IP: 54.82.79.137
Браузер:

Cайт живе: