rss · Субота, 18.11.2017, 04:04

Опитування

Дендрологічний парк
1. Відреставрувати парк
2. Мені байдуже
3. Парк і так гарний
4. Допоможу з реставрацією
5. Замість парку будинки
Всього відповідей: 39
Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: Shooler, lusi 
Форум селища міського типу Червоне, Червоне - зробимо кращим »  Школопедія (Школопедия) » Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) » УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА тренувальні завдання (Тренувальні завдання ЗНО)
УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА тренувальні завдання
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:06 | Повідомлення № 1
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

УКРАЇНСЬКА
МОВА І ЛІТЕРАТУРА

Частина
1

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

 

Завдання 1—7 мають по чотири варіанти відповіді, із яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.

 

1.     Виділене слово вжите в прямому значенні в реченні:

А  Прилетіла здалека весна.                                             Б
 
В траві фіалочки зітхають.

В      Мій
рідний край збирає урожай.                                 Г  На узбіччі росте високе дерево.

 

2.     Фразеологічний зворот ужитий у
реченні:

А  Часу було обмаль, а він усе одно бив байдики.

Б  Побачивши великий натовп людей, перехожі
дивувалися.

В  Величезна сила криється в людському розумі.

Г     Пісня народжує радість.

 

3.     Простим є речення:

А  Далеко чути звуки,
гучно линуть голоси.

Б  Ясної тихої днини кружляє над землею, сідає на обличчя павутиння.

В  Пташині зграї злітають
високо в небо, і від того здіймається вітер.

Г     Осінь не забарилася,
бо закони природи невблаганні.

 

4.     Частка вжита в рядку:

А  Проти віку нема ліку.

Б  Науки не носить за плечима.

В  На бідного Макара скрізь біда напала.

Г     Лови
журавля в небі.

 

Прочитайте текст 1. Виконайте завдання
5—7 до нього.

(1)У життєвому круговороті народжуються неповторні людські
світи. (2)Вдивляючись
щороку в очі юнаків і дівчат, яких проводжаю
в самостійну дорогу життя, я не можу бути спокійним. (3)Що ж є найголовнішим у людині яку ми творимо? (4)У ту коротку червневу ніч, коли разом з ними ми виходимо в поле зустрічати перше сонце їх
нового життя, в моє серце стукають болючі питання: де, в чому людська сердцевина? (5)Як її, зрештою, створити?



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:07 | Повідомлення № 2
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

5.     Орфографічна помилка допущена в написанні слова:

А  життєвому;                           Б  проводжаю;

В     сонце;                                  Г
 
сердцевина.

 

6.     Пунктуаційна
помилка допущена в реченні:

А  першому;                              Б  другому;

В      третьому;                           Г
 
п’ятому.

 

7.     Вставним словом ускладнене речення:

А  перше;                                   Б
 
друге;

В      третє;                                  Г  п’яте.

 

Завдання 8—23 мають по п’ять варіантів відповіді, із яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.

 

8.     Літеру
с на місці пропуску
треба писати
в усіх словах рядка:

А  бе..турботний, ..хибити, ..коротити;

Б     ..фальшивити, пере..відчитися, ..характеризувати;

В     бе..порадний, ..хований, ..чорнілий;

Г     ..тиснути, ро..ставити, бе..помилковий;

Д     бе..системний, ..кликати, ..початку.



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:09 | Повідомлення № 3
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

9.     Літеру и треба писати
в усіх словах рядка:

А      з..лений, заз..рнути, ш..рочінь;
Б             кл..котати, ст..рати,
м..нулий; В  н..зенько, тр..мтіти, кроп..ва;

Г      с..рота, виб..реш, м..готіння;

Д  прот..рати, к..шеня, виб..рати.

 

10. Помилка в написанні особових закінчень дієслів допущена в рядку:



А



полють, склеїш;



Б
 
бачуть, усміхаєшся;



В



схопиться, квітчають;



Г  побудуєшся, забіжать;



Д



скупаємося, змелють.



 


 

11. Апостроф
на місці пропуску пишеться в усіх словах рядка:

А  м..ясо, дев..ять, бур..ян, св..ято;

Б  напівкам..яний, кур..єрський, дит..ясла, без..ядерний;

В  кур..йозний, різьб..ярство, об..єкт, міжгір..я;

Г     розм..якнути, від..єднати, торф..яний, п..юпітр;

Д  інтерв..ю, медв..яний, безправ..я, ін..єкція.

 

12. Подвоєння літер у всіх словах НЕ відбувається в рядку:



А



ван..а, шос..е, ем..іграція;



Б
 
брюс..ельський, програм..а, ал..ея;



В


Д



Гол..андія, антен..а, сум..а.


міс..ія, тон..а, мас..а.



Г  шас..і, іл..юзія, хоб..і;


 



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:23 | Повідомлення № 4
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?








А



Берлін.., іспит.., омонім..;



Б  бензонасос..,
келих.., бузк..;



В


Д



букет.., інфінітив.., вітр..;


баклажан.., еколог.., додатк...



Г  Еквадор.., акордеон.., бабак..;



 




 

13. Закінчення  
 (-я)
 
у
 формі
 родового  відмінка  однини  мають
 усі
 іменники
в рядку:

 

 

 

 

 

14. Граматичний зв’язок
порушений у словосполученні:



А



працювати щосереди;



Б
 
вищий мене;



В



зошит з математики;



Г  вірний собака;



Д



розповідати про іспит.



 


 

15. Виділене
слово слід писати
окремо в реченні:

А  Що/б
випросити
оцту, і то треба язик мати.

Б   Як/би не смужки диму, можна було б подумати, що в селі нема жодної хати.

В   Як/би ми знали, о, як/би ми знали,
що буде з нами,
о, що буде з нами!

Г     То/ж
не дівчина, а справжнісінький вихор.

Д   Густі хмари не пускали місяця
на небо, про/те він
продерся крізь перепони.

 

 

16. Через дефіс пишуться
всі слова в рядку:

А  генерал/майор, кіловат/година, міні/комп’ютер;

Б  південноережний, південнохідний, північно/західний;

В  військово/транспортний, військово/зобов’язаний, військово/юридичний;

Г   ясно/зелений, ясно/окий, ясно/золотистий;

Д  вогне/гасник, хліб/сіль, зліт/посадка.

 

 








А



з’ясуємо;



Б  дозволимо;



В


Д



не мовчімо;


подякуємо.



Г  намалюємо;



 




 

17. Правильно
утворена форма наказового способу
дієслів у рядку:



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:25 | Повідомлення № 5
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

18. Перед однорідними членами речення потрібно ставити
двокрапку, а після
них тире в реченні (розділові знаки пропущені):

А                 Надворі повсюди лежала роса на пожовклій траві на круглій павутині на капустах у
городі.

Б      І впевненість і авторитет і службові підвищення
все захиталось розчавлене батько-

вим присудом.

В     Я прагнув
того щоб відносини
дитини з іншими людьми і вдома і в школі будувалися
на обов’язку й відповідальності.

Г     Усе
тут мовби однакове і похилені до води вільхи
і засніжені береги.

Д  Усе
навколо лóзи висип кручі ліс блищить і сяє
на сонці.

 

19. Однакова кількість звуків
і букв у всіх словах
рядка:



А



щебечуть, вмиваєшся, рясно;



Б
 
люлька, пам’ять, щільний;



В



зв’язківець, плющ, якось;



Г  приєднування, італієць, янгол;



Д



б’ються, чапля, юність.



 


 

20.
Граматична помилка допущена в реченні:

А  Будь
ласка, перебуваючи на вокзалі, намагайтеся не смітити.

Б  Перебуваючи на вокзалі, просимо вас не смітити.

В  Не
смітіть, перебуваючи на вокзалі.

Г   Просимо вас не смітити на вокзалі.

Д  Будь
ласка, не смітіть, коли ви перебуваєте на вокзалі.

 

21. Закінчення у формі кличного відмінка мають
усі іменники в рядку:

А  Віталій, колега, скрипаль, хлопець;

Б     місяць, учитель, Володимир, Олексій;

В     матуся, Валерій, лікар, добродій;

Г     Анатолій, Валерія, Григорій, Петрусь;

Д     бабуся, кобзар, доня, сестра.

 

22. Підрядну
частину часу містить складне
речення:

А      Ніхто не знав,
коли побудовано цю шхуну.

Б      У
годину, коли княгиня спокоїлась, не годилось
ні про що говорити.

В      Коли
я снідав, над головою
щось цвірінькнуло.

Г      Коли
подивитися на Верховину
Страт звіддалік, вона видається похмурою і страш-

ною.

Д     То
відгомін тих давніх
часів, коли люди поклонялися всемогутній і таємничій природі.

 

23. Правильну вимову відображає фонетичний запис слів у
рядку:

А  дев’ять                         ,
вільха                     ;

Б      дзвінок                         , ллється

В      діжка                     ,
збіжжя                         ;

Г     моряк                        ,
ящірка                               ;

Д  молотьба       ,
знання               



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:33 | Повідомлення № 6
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

27. Правильним є тлумачення фразеологізму:

Фразеологізми Значення
1 На вагу золота А настирливо домагатися свого
Б щось рідкісне, дорогоцінне, вкрай потрібне
В протидіяти, виявляти рішучу незгоду
Г з надзвичайно великим зусиллям волі
Д щось абсолютно досконале
2 У трьох соснах заблудився А сказати що-небудь не до ладу, зробити не до речі
Б не варто поспішати кудись, з чим-небудь
В не розібратися в дуже простому, не зуміти знайти виходу
Г не помічати різниці
Д не знати, не збагнути, не можна осмислити
3 Співати дифірамби А прагнути висловити свою думку з приводу чого-небудь
Б сліпо повторювати чужі думки
В удавати з себе кого-небудь
Г продовжувати пропагувати давно відоме
Д надмірно вихваляти кого-небудь
4 Слово честі А запевнення у правдивості, істинності висловленого Б бути чесним, до кінця відданим кому-, чому-небудь В за всіх обставин прагнути висловити свою думку
Г не відступати від обіцяного, від прийнятого рішення
Д безпідставно не висловлювати категоричних думок



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:34 | Повідомлення № 7
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

28. З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Немає такого явища, яке не можна було (1)б висловити в цифрах; усе добро і зло світу, (2)все аморфне і неокреслене, все велике і кумедне, всі благі поривання на (3)майбутнє і всі оцінки минулого — все підлягає (4)безмежній владі цифр.

А іменник
Б прикметник
В займенник
Г дієприкметник (як форма дієслова) Д дієприслівник (як форма дієслова) Е частка


Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:37 | Повідомлення № 8
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

Прочитайте текст, виконайте подані після нього завдання 29—31, які передбачають вибір речення, що містить певне мовне
явищ
е. Виберіть правильні варіанти відповіді (їх може бути один, два, три або більше).

 

Текст 2 (завдання 29—31)

 

(А)
Поважно й поволі
гроза повзла чорним драконом і, зрідка
блимаючи своїми вогненними
очима, грізно й незадоволено
буркотіла. (Б)
Нікому й на думку
не спадало, що за якісь
двадцять хвилин по вулицях пронесеться страшний ураган, усе полетить шкереберть і над Харковом забушує шалена злива. (В) Весняне сонце, що весело
посміхалося з голубої
бані, остаточно зачарувало всіх. (Г)
Святкова публіка весело пливла асфальтованими тротуара- ми і, шмигаючи своїм строкатим
вбранням, безтурботно шелестіла симпатичним міським гомоном. (Д) Але
гроза нарешті доповзла, і дракон
розкинув свої крила над околицею. (Е)
І тоді якось враз, блискавично, над костьолом повисли
темно-сині шмаття авангардних хмар, і
грім уже забуркотів
чітко, голосно і недвозначно. (Є) Якось враз над містом
знялася курява й завертівся передгрозовий вихор



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:38 | Повідомлення № 9
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

29. Складносурядні речення:
30. Складнопідрядні речення з одним підрядним:
31. Складні речення з кількома підрядними:

Читання й аналіз тексту
Текст 3 Прочитайте уважно текст. Виконайте завдання
32–39

до нього. З чотирьох варіантів відповіді виберіть ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.

 

Шевченко вовіки насущний

(1—8) Кожна доба заново прочитує Шевченка. І  кожен достойний український пись-
менник, працівник культури, громадянин, кожен, хто відчуває себе українцем,
шукаючи натхнення, визначаючи своє місце в житті, свій обов’язок перед рідним народом, незмінно відчував потребу осмислити Шевченка для себе, для своєї особистої долі. І всякий ворог
українського народу,
коли хотів розтлити його душу, оволодіти його серцем, незмінно



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:39 | Повідомлення № 10
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

стикався з Шевченком і намагався накласти на нього свою руку, перефарбувати його, спо- творити, зробити «своїм». Боротьба за Шевченка й триває так довго, тому й була такою го- строю, що це — боротьба за душу українського народу.
(9—11) Бувши кров’ю від крові і плоттю від плоті свого багатостраждального народу, безмежно люблячи його і належачи йому всією своєю істотою, він ненавидів у ньому те, що було виховане століттями поневолення і національного розтління.
(12—21) Узявши від народу все краще і життєдайне, він відринув гірше, ветхе. Та він не лише взяв від народу — він йому сторицею віддячився. Він присвятився гуманістичній освіті, демократичному вихованню мас. Велика його заслуга перед українським народом насамперед, а потім і перед іншими народами — в тому, що він уперто вщеплював у його сві- домість ідеї демократизму, народного самоврядування, ідеї соціальної та національної спра- ведливості, правди і свободи. Поняття правди і волі, що проймають всю його поезію, дуже широкі, дуже конкретні, дуже людяні. Велика заслуга його в тому, що, доклавши стільки зусиль до пробудження національного самоусвідомлення українського народу та виховання національної гідності, він спрямував їх не в бік національної замкненості, а в бік взаємопіз- нання та взаємоповаги, рівноправного спілкування, дружби та братерства народів.
(22—23) Та Шевченко належить не лише Україні — всьому людству, хоч кожне його слово — про Україну.
(24—27) Тут відбувається нечасте в історії літератури, але підвладне генієві, щасливе перетворення: поезія, породжена злобою дня, живе вічно. Поезія, зміст, характер, призна- чення якої безпосередньо національні, набуває загальнолюдського значення, виростає до світових масштабів, стає «родовим» явищем людського духу.
(28—38) Загальнолюдське значення поезії Шевченка не тільки в тому, що він, як і кожен геній, збагатив духовний потенціал людства, зробивши доступним для всіх народів те, що пережив, передумав, скристалізував у слово народ український і чого він досягнув у царстві думки і духу. Загальнолюдське значення Шевченкової поезії в тому, що вона самому українському народові дала розуміння його долі, його потреб та його завдань перед лицем майбутнього — з погляду загальнолюдської історії та боротьби, загальнолюдських завою- вань розуму й духу, світового прогресу, з висоти найпередовіших ідеалів та уявлень свого часу. Давши людству краще з українського народного, він водночас дав українському на- родові краще із загальнолюдського. Говоримо, звичайно, не тільки про самого Шевченка, а про весь той рух духовного відродження і піднесення, що сконцентрувався навколо його імені, подвигу, творчості, пам’яті.
(39—41) У поезії Шевченка відбилася вся глибина і самобутність його особистості. Те, що він пережив і передумав, вищою мірою виявляє сутність людини взагалі і водночас по- значене печаттю могутньої і неповторної індивідуальності, засвідчуючи невичерпну багато- манітність людського духу.
(43—54) Поезія Шевченка глибоко психологічна: багато його віршів — це не просто роз- виток його думки, образу, настрою, як звичайно буває в ліриці. Це закінчена психологічна картина, психологічна повість, де втілено не частку людини, не якусь її рису, не якийсь момент її життя, а всю людину, все її життя. У Шевченка багато таких творів, де він живе не якимсь одним душевним актом, а весь цілком, сповна, всією своєю істотою, створюючи закінчений, всеоб’ємний, вичерпний людський образ, являючи цілий світ. Здається, тут уже все сказано, більше вже поет нічого не зможе повідати людям. Та новий вірш — і новий світ, такий же закінчений і вичерпний. Ця безкрайність суб’єктивного — теж великий внесок Шевченків у збагачення й розвиток духовності народу, у скарбницю загальнолюдських цінностей культури. Водночас поет сам щедро черпав з цієї скарбниці, на його творчості лежить печать щасливого прилучення до світової культури, і сама вона — одна з вершин цієї культури.
(55—62) Шевченкова поезія давно стала найважливішим і нетлінним складником духо- вного єства українського народу. Шевченко — це не тільки те, що вивчають, а й те, чим жи- вуть. У чому черпають сили й надії. У глибини майбутнього слав Шевченко свої непохитні заповіти синам рідної землі, і серед цих заповітів перший і останній:


Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:42 | Повідомлення № 11
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

…Свою Україну любіть,

Любіть
її Во время люте,

В остатню тяжкую минуту

За неї Господа моліть.



 

 

 

 

 

 

За І. Дзюбою

(657 слів)



 

32. Синонімом
до слова насущний, ужитого в заголовку, є:

А  злободенний;                                      Б
 
актуальний;

В      болючий;                                            Г  пекучий.

 

33. У реченні «Бувши кров’ю від крові і плоттю
від плоті свого багатостраждального народу, безмежно люблячи його і належачи йому всією своєю істотою,
він ненавидів у ньому те,
що
було виховане століттями
поневолення і національного розтління» (рядки 9—11):

А  немає фразеологізмів;

Б      ужитий фразеологізм «кров і плоть»;

В      ужитий фразеологізм «кров від крові»;

Г     ужиті фразеологізми «кров від крові» та «плоть від плоті».

 

34. Метафорою в реченні «Загальнолюдське значення поезії Шевченка не тільки в тому, що він, як і кожен геній,
збагатив духовний потенціал
людства, зробивши
доступним для всіх народів те, що пережив,
передумав, скристалізував у слово народ
український і чого він
досягнув у царстві
думки і духу» (рядки
28—31) слід уважати словосполучення:

А  духовний потенціал;                         Б
 
потенціал людства;

В      у
царстві думки і духу;                    Г
 
скристалізував у слово.

 



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:43 | Повідомлення № 12
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

35.
Загальним відносно інших є зміст
висловлення:

А  Велика його заслуга перед українським народом в тому, що він уперто вщеплював
у його свідомість ідеї демократизму, народного самоврядування, ... соціальної та на- ціональної справедливості, правди і свободи (рядки 14—17).

Б Він присвятився гуманістичній освіті, демократичному вихованню мас (рядки
13— 14).

В Та він не лише
взяв від народу він йому сторицею віддячився (рядки
12—13).

Г  Доклавши
 стільки
 зусиль
 до
 пробудження  національного  самоусвідомлення укра- їнського народу та виховання
національної гідності, він спрямував їх не в бік націо- нальної замкненості, а в бік взаємопізнання
та взаємоповаги,
рівноправного спілку- вання, дружби та братерства
народів (рядки 18—21).

 

36. Із твердженням «Боротьба за Шевченка й триває так довго, тому й була такою гострою,
що
це боротьба за душу українського народу» (рядки 7—8) співвідноситься висно вок:

А Шевченкова поезія давно стала найважливішим
і нетлінним складником духовного
єства українського народу
(рядки 55—56).

Б У глибини майбутнього слав Шевченко свої непохитні заповіти синам рідної землі

(рядки 57—58).

В Шевченко належить не лише Україні всьому людству, хоч кожне його слово про

Україну (рядки 22—23).

Г Тут відбувається нечасте в історії літератури, але підвладне
генієві, щасливе
пере-

творення: поезія,
породжена злобою дня, живе вічно (рядки 24—25).

 



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:44 | Повідомлення № 13
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

37. Серед наведених суджень, що підтверджують думку «Та Шевченко належить не лише
Україні   всьому  людству, 
хоч  кожне  його
 слово
 
 про
 Україну»  (рядки  22—23), зайвим є судження

А Бувши кров’ю від крові і плоттю від плоті свого багатостраждального народу, без- межно люблячи його і належачи йому всією своєю істотою, він ненавидів у ньому те,
що
було виховане століттями
поневолення і національного розтління (рядки 9—11).

Б Поезія, зміст, характер, призначення якої безпосередньо національні, набуває за- гальнолюдського значення, виростає
до світових масштабів, стає «родовим» яви-
щем людського духу (рядки 25—27).

В .Він, як і кожен геній, збагатив духовний потенціал людства, зробивши доступним для всіх народів те, що пережив, передумав, скристалізував у слово народ український і чого він досягнув
у царстві думки і духу (рядки
28—31).

Г Ця безкрайність
суб’єктивного теж великий внесок Шевченків у збагачення й розвиток духовності народу, у скарбницю загальнолюдських цінностей культури (рядки
50—52).

 

38. Висловлення з тексту «Поезія
Шевченка глибоко психологічна: багато його віршів це не просто розвиток
його думки, образу,
настрою, як звичайно
буває в ліриці» (рядки

43—44) слід уважати

А  висновком з попереднього роздуму
автора;

Б  судженням, яке автор має підтвердити або спростувати;

В  доказом, що підтверджує висловлене судження;

Г     формулюванням проблеми, спірного питання.

 

39. Означення
вичерпний у реченні «У Шевченка багато таких творів, де він живе не якимсь
одним душевним актом, а весь цілком, сповна, всією своєю істотою, створюючи закін чений, всеобємний, вичерпний людський образ, являючи цілий світ» (рядки 46—48),
можна замінити словом:

А  глибокий;                                                              Б
 
цілковитий;

В      абсолютний;                                                     Г
 
остаточний.



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:44 | Повідомлення № 14
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

Частина 2 УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА

 

Завдання 40—60 мають по пять варіантів відповіді, із яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.

 

40. «Щедрий вечір,
добрий вечір добрим людям на здоровя!»
це рядок:



А



календарно-обрядової пісні;



Б
 
соціально-побутової пісні;



В



родинно-побутової пісні;



Г  історичної пісні;



Д



ліричної пісні.



 


41. Ідея «сродної праці»
втілена у творі:

А   І. Вишенського «Послання
до єпископів»;

Б   Г. Сковороди «Бджола
та Шершень»;

В   І. Котляревського «Наталка Полтавка»;

Г     Т.
Шевченка «До Основ’яненка»;

Д   І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я».

 

42. Композиція поеми Т. Шевченка «Гайдамаки»:



А



має два епілоги;



Б
 
має два вступи;



В



не
має вступу;



Г  не має епілогу;



Д



не
має авторських відступів.



 


43. «Ну
як-таки, щоб воля та пропала?
Се так колись і вітер пропаде!»
слова

А  Наталки («Наталка
Полтавка» І. Котляревського);

Б  Мавки («Лісова
пісня» Лесі Українки);
В  Катерини («Катерина» Т. Шевченка);
Г              Устини («Інститутка» Марка Вовчка); Д  Олени Людина» О. Кобилянської).



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Понеділок, 01.06.2009, 23:45 | Повідомлення № 15
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

44. Прочитайте
уривок, з’ясуйте ім’я літературного героя, назву твору та його
автора.

Ішов справді парубок.
На перший погляд йому, може, літ до двадцятка набиралося. Чорний шовковий пух тільки що висипався
на верхній губі, де колись малося бути ву-
сам […] лице довгобразе
козаче; ні високого, ні низького зросту, тільки плечі ши- рокі та груди високі Оце й уся врода. Таких парубків часто й густо можна зустріти по наших хуторах та селах. Одно тільки в цього неабияке —
дуже палкий погляд,
бистрий, як блискавка. Ним світилася якась
незвичайна сміливість і 
духовна міць разом з якоюсь хижою
тугою

 

А  Чіпка («Хіба ревуть воли, як ясла
повні?» Панаса Мирного);

Б  Фельс («Людина» О. Кобилянської»);

В  Іван
(«Тіні забутих предків» М. Коцюбинського);

Г     Євгеній Рафалович («Перехресні стежки»
І. Франка);

Д  Іван
Дідух Камінний хрест» В. Стефаника).

 

45. Автобіографічним є твір:

А   «Сон» («У всякого
своя доля») Т. Шевченка;

Б   «Перехресні стежки» І.
Франка;

В   «Кайдашева сім’я» І.
Нечуя-Левицького ;

Г     «Intermezzo» М. Коцюбинського»;

Д   «Хазяїн» І.
Карпенка-Карого.



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
Форум селища міського типу Червоне, Червоне - зробимо кращим »  Школопедія (Школопедия) » Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) » УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА тренувальні завдання (Тренувальні завдання ЗНО)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


Оплата будь-яких послуг через інтернет

Вхід

Логін:
Пароль:

Інформація

Ваш IP: 54.198.108.19
Браузер:

Cайт живе: