Технічні характеристики тесту з МАТЕМАТИКИ
для зовнішнього незалежного оцінювання 2009
року
Тест містить 33 завдання, які охоплюють шкільний курс математики.
На виконання тесту відведено 180
хвилин.
Кількісний розподіл завдань тесту за змістовими лініями (у
наведено у таблиці 1.
Таблиця 1
Змістові лінії | Кількість завдань, % |
Числа і вирази | 21 |
Рівняння і нерівності | 21 |
Функції | 19 |
Елементи комбінаторики, початки теорії ймовірностей та елементи статистики | 9 |
Планіметрія | 12 |
Стереометрія | 18 |
До тесту включено
завдання трьох різних форм:
1. Завдання з вибором однієї
правильної відповіді.
До кожного із завдань пропонується
5
варіантів відповіді, серед яких лише один правильний.
2. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю. У результаті виконання кожного з цих завдань
потрібно вписати отриманий числовий
результат у бланк А відповідно до
вимог заповнення бланка.
3. Завдання
відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Учасник тестування повинен записати розв’язання
завдання у бланку
Б. Виконуючи завдання, учасник тестування має
розробити спосіб розв’язування, використовуючи у новій, нестандартній ситуації знання із різних розділів курсу алгебри
і початків
аналізу чи геометрії. Необхідно правильно
виконати рисунок
до задачі, якщо цього вимагає процес розв’язування. Висновки,
зроблені у розв’язанні повинні бути достатньо
обґрунтованими.
У тесті представлено три завдання відкритої
форми з розгорнутою відповіддю: одне завдання
з геометрії, два – з алгебри і початків аналізу.
За результатами зовнішнього
незалежного оцінювання буде
виставлена оцінка за
державну підсумкову атестацію
з математики.
Звертаємо увагу,
що
використання
калькуляторів під
час
тестування
з
математики заборонено!
Під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання
з математики Ви можете користуватися підручниками і посібниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки
України, та виданням: Зовнішнє
незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників
загальноосвітніх навчальних закладів.2008 р.:
Інформаційні матеріали / Український центр оцінювання якості
освіти. – К., 2007.
– С.136-155.