rss · Четвер, 15.11.2018, 03:11

Опитування

Будинок Культури
1. Необхідний в Червоному
2. Мені це не цікаво
3. Замість БК - магазин
4. Є інші заклади, там краще
5. Не потрібен Червоному
6. Надам фінансову допомогу
7. Маю спонсора на ремонт
Всього відповідей: 41
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Shooler, lusi  
Форум селища міського типу Червоне, Червоне - зробимо кращим »  Школопедія (Школопедия) » Зарубіжна література » 11 клас: Новаторство в драматургії. (11 клас: Новаторство в драматургії.)
11 клас: Новаторство в драматургії.
ShoolerДата: Субота, 14.03.2009, 23:44 | Повідомлення № 1
Супермодератор
Група: Модератори
Повідомлень: 3529
х-статус:
Veni! Vidi! Vici!

11 клас: Новаторство в драматургії.

Бертóльт Брехт (1898—1956). “Життя Галілея”.



Я - волк! И вожака хочу я трон.
Ведь жизнь имеет волчий нрав.
В ней справедливейший закон -
Кто всех сильнее тот и прав!
 
lusiДата: Середа, 18.03.2009, 23:55 | Повідомлення № 2
Шановний мешканець
Група: Друзі
Повідомлень: 458

Брехт, Бертольд (Brecht), (1898-1956), один из самых популярных немецких драматургов, поэт, теоретик искусства, режиссер. Родился 10 февраля 1898 в Аугсбурге в семье директора фабрики. Учился на медицинском факультете Мюнхенского университета. Еще в гимназические годы начал заниматься историей античности и литературой. Автор большого числа пьес, которые с успехом шли на подмостках многих театров Германии и мира: "Ваал", "Барабанный бой в ночи" (1922), "Что тот солдат, что этот" (1927), "Трехгрошовая опера" (1928), "Говорящий "да" и говорящий "нет" (1930), "Горации и Куриации" (1934) и многих других. Разрабатывал теорию "эпического театра". В 1933, после прихода к власти Гитлера, Брехт эмигрировал; в 1933-47 жил в Швейцарии, Дании, Швеции, Финляндии, США. В эмиграции создал цикл реалистических сцен "Страх и отчаяние в Третьем рейхе" (1938), драму "Винтовки Терезы Каррар (1937), драмы-притчи "Добрый человек из Сезуана" (1940), "Карьера Артуро Уи" (1941), "Кавказский меловой круг" (1944), исторические драмы "Мамаша Кураж и ее дети" (1939), "Жизнь Галилея" (1939) и др. Вернувшись на родину в 1948, организовал в Берлине театр "Берлинер ансамбль". Умер Брехт в Берлине 14 августа 1956.

Додано (18.03.2009, 22:55)
---------------------------------------------
Трагiчна доля Галiлея за драмою Бертольта Брехта "Життя Галiлея"
Бертольт Брехт увiйшов в iсторiю нiмецької лiтератури як оригiнальний поет i прозаїк, теоретик мистецтва, але своєю свiтовою славою вiн забов'язаний театру. Драми Брехта завоювали собi сцени всього свiту. Раннi твори його пов'язанi з епохою Першої свiтової вiйни i революцiйної кризи в країнi. Наприкiнцi 20-х рокiв Брехт сформовує теорiю "епiчного театру", в протилежностi "драматичного". На його думку, щоб збудувати повну iлюзiю життя на сценi, мета театру повинна полягати не в тому, щоб актор повнiстю перетворився на героя, а актору треба грати роль i шляхом цiєї гри показати глядачевi, хто вiн, цей герой, щоб глядач замислився над порушеними проблемами. Головний принцип епiчного театру Брехта - "ефект очуження". Цей принцип передбачає незвичайне зображення звичайного.
Проблеми моральної вiдповiдальностi людини за все, що вiдбувається у свiтi, Брехт гостро поставив в драмi "Життя Галiлея". За жанром - це фiлософська драма, в якiй автор спонукає глядача до переоцiнювання свiтогляду, вiдчути вiдповiдальнiсть за все, що вiдбувається у свiтi. Дiя п'єси вiдбувається в Iталiї доби Вiдродження, а образ Галiлея стає символом перевороту не тiльки в науцi, але й в духовнiй культурi, в розумiннi людиною свого мiсця на землi i у Всесвiтi.
Галiлей так характеризує епоху Вiдродження: "...виникло велике жагуче прагнення - дiстатися до причин усiх речей... Кожен день приносить щось нове. Навiть столiтнi старцi вимагають, щоб юнаки кричали їм у вуха про новi вiдкриття, що земля є нерухомим центром свiту - вона рухається навколо сонця". Iсторiя життя Галiлея сама по собi драматична. Iнквiзицiя змушує великого вченого, щоб вiн зрiкся свого вчення. Є така легенда, що Галiлей не змирився i вигукнув: "А все-таки вона крутиться!" Брехт вiдкидає цю легенду i показує Галiлея, який зрiкся своїх переконань перед судом iнквiзицiї. Та Галiлей уособлює вченого, який визнає тiльки одне - свою мiсiю служiння iстинi. Заради цього служiння вiн здатен зректися близьких i учнiв, терпiти голод i холод. Так, коли улюблений Галiлеїв учень Андре звинувачує свого вчителя у зрадi словами: "Нещасна та країна, у якої немає героїв", Галiлей вiдповiдає, що чесна та країна, що потребує героїв. У останнiх картинах Брехт змальовує Галiлея, який продовжує свою працю. Бути героєм i померти легко, набагато важче покласти на себе вiдповiдальнiсть за увесь свiт, продовжувати працювати, навiть незважаючи, чи будуть коли-небудь використанi твої вiдкриття. У п'єсi стикаються рiзнi iдеї про долю людини, а сюжет побудований не тiльки на розкриттi значення творчостi людини, а й на усвiдомленнi самим героєм суспiльства i самого себе, свого призначення.
Я вважаю, що трагiчна доля Галiлея виявлена в тому, що автор поставив великi питання про долю науки, за яку так вболiває Галiлей, i проблему вiдповiдальностi вченого перед народом, перед iсторiєю. Життєвий шлях Галiлея для Брехта лише приклад, притча для поставлення великої соцiально-фiлософської проблеми. Уважний аналiз виявляє, що драма Брехта не зовсiм iсторична. Брехт бере вiдомий i популярний сюжет або iсторичний епiзод i вiдбудовує фiлософську притчу, щоб примусити читача замислитися над важливими життєвими питаннями.



Я - Ангел!.. Только крылья в стирке, нимб на подзарядке, а рожки и хвост - это у меня наследственное...))))
 
Форум селища міського типу Червоне, Червоне - зробимо кращим »  Школопедія (Школопедия) » Зарубіжна література » 11 клас: Новаторство в драматургії. (11 клас: Новаторство в драматургії.)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Оплата будь-яких послуг через інтернет

Вхід

Логін:
Пароль:

Інформація

Ваш IP: 54.144.100.123
Браузер:

Cайт живе: