rss · Понеділок, 25.09.2017, 12:46

Опитування

Покращення в смт Червоне.
1. Дуже необхідні!
2. Байдуже
3. Ні. Все і так добре
4. Це не можливо
5. Покращення вже є
Всього відповідей: 35
Сторінка 2 з 2«12
Модератор форуму: Shooler, lusi 
Форум селища міського типу Червоне, Червоне - зробимо кращим »  Школопедія (Школопедия) » Фізична культура » Теоретико-методичні знання 10-й клас (Теоретична підготовка)
Теоретико-методичні знання 10-й клас
mr_smithДата: Понеділок, 08.06.2009, 00:30 | Повідомлення № 1
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

Робота м’язового апарату під час занять фізичними вправами. Вікові особливості розвитку учнів старшого шкільного віку, урахування їх у процесі розвитку рухових якостей. Гігієнічні основи організації занять фізичними вправами, загартування. Фізична культура в сім’ї. Правила безпеки під час занять фізичними вправами.


Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Субота, 04.07.2009, 16:20 | Повідомлення № 16
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

Багато в чому динаміка працездатності визначається віком і властивостями нервової системи. Так, у молодших школярів розумове стомлення настає досить швидко, тому навчальні навантаження для них обмежуються і в школі, і вдома. У підлітків скорочується період впрацьовування, подовжується період оптимальної працездатності. У дітей з флегматичним темпераментом впрацьовування триває довше, ніж у холериків. Швидке виснаження настає у школярів зі слабким типом нервової системи. Для них прийнятні скорочені періоди розумової діяльності і подовжені перерви.

Є заходи, що сприяють поліпшенню розумової працездатності. Так, робоче місце має бути постійним. Стіл і стілець підбирають залежно від росту. Висота стільця має бути такою, щоб ноги спиралися повною стопою на підлогу чи підставку, утворюючи в тазостегновому й колінному суглобах прямі або трохи тупі кути. Стегна на 2/3-3/4 довжини повинні бути на сидінні. Обов’язково використовується для опори спинка стільця. Під час роботи стілець засувають на 3-5 см за кришку стола. Висоту стола підбирають таку, щоб сидячи на стільці, можна було тримати на столі передпліччя, не опускаючи корпуса тіла і не піднімаючи плечей.

Під час писання й читання найбільш доцільна поза з легким нахилом уперед. Під час бесіди (пояснення викладача) можлива «задня» поза, коли сидять, відкинувшись на спинку стільця.

Правильна посадка забезпечує нормальні умови для роботи зору, органів кровообігу, дихання, травлення, запобігає ранньому стомленню, сприяє збереженню правильної постави. Особливо треба стежити за правильною робочою позою учнів, щоб запобігти викривленням хребта, дефектам зору.

Розумовій праці сприяють достатньо провітрене приміщення, оптимальні умови мікроклімату, тиша, раціональна освітленість. При цьому мається на увазі, що добра освітленість потрібна не тільки для нормального функціонування органа зору, вона також поліпшує функціональний стан ЦНС, функцію інших аналізаторів і сприяє, таким чином, підвищенню продуктивності та якості праці, віддаляє стомленість, сприяє зменшенню травматизму.

Інтенсивність розумової праці залежить від емоційного стану. Позитивні (але не надмірні) емоції сприятливо впливають на роботу, негативні – навпаки. Тому дуже важливий добрий психологічний мікроклімат у колективі, доброзичливе ставлення працюючих (або тих, хто навчається) одного до одного, позитивна словесна оцінка праці навколишніми людьми, впевненість у корисності виконуваної роботи. Позитивні психологічні фактори мобілізують резерви працездатності. Негативна оцінка виконуваної роботи навколишніми людьми і така ж самооцінка деморалізують, знижують працездатність.

Установлено, що легка м’язова робота стимулює розумову діяльність, а інтенсивна – погіршує її. Тому під час 10-хвилинних перерв, що влаштовуються через кожні 45 хв роботи, роблять кілька легких фізичних вправ. Систематичні фізичні вправи за певною програмою значно підвищують розумову працездатність.

Стійка працездатність – результат вправлянь і тренувань у даній формі діяльності. Завдяки їм вдосконалюються пам’ять, мислення, увага, кмітливість. Сприятливий вплив на розумову діяльність має раціональне харчування.

Для того щоб правильно організувати працю школяра, треба скласти для нього оптимальний режим дня, враховуючи вік, здоров’я, заняття в школі. При цьому враховують час приготування домашніх завдань, правильне чергування праці та відпочинку, достатній сон, раціональне харчування, перебування на свіжому повітрі.

До виконання домашніх завдань краще приступати із 16 год, коли піднімається працездатність. Тривалість цієї роботи залежить від віку: 1 год – для учнів 1-го класу; 1,5 год – для учнів 2-го; 2,0 год для 3-4-х класів; 2,5 год – для 5-6-х класів; 3 год – для 7-го класу; до 4 год – для інших школярів. Починати треба з предмета середньої складності, потім переходити до важких і закінчувати легкими. Рекомендується чергувати вивчення природничих й гуманітарних предметів. Якщо заняття в другу зміну, уроки краще робити після сніданку, а прогулянки на свіжому повітрі влаштовувати після виконання домашніх завдань. Для школярів різного віку прогулянки мають неоднакову тривалість: 3,0-3,5 год – для молодших школярів; 2,0-2,5 год – для середніх школярів; 1,5-2,0 год – для старших учнів. Враховується дорога до школи й додому, перебування на свіжому повітрі перед виконанням домашніх завдань (для першої зміни) і після їх приготування (для другої зміни).

Прогулянки особливо корисні, коли поєднуються з рухливими іграми, спортивними розвагами. Вони сприяють фізичному розвитку, поліпшують обмін речовин, удосконалюють діяльність серцево-судинної системи, підвищують стійкість проти інфекційних і простудних захворювань, поліпшують апетит.

Тривалість сну залежить від віку і становить 12 год на добу для 6-7-річних дітей; 10,5-11 год для 8-9-річних; 10-10,5 – для 10-річних; 10 – для 11–12-річних; 9,5 год для 13-15-річних; 8,5 год – для 16-18-річних. Лягати спати і вставати потрібно в один і той самий час. Після обіду для молодших школярів і ослаблених дітей старшого віку бажаний сон протягом 0,5-1 год.

Нічний сон має бути глибоким, тому на час сну забезпечують тишу, усувають яскраве світло, перед сном уникають напруженої розумової праці, галасливих забав, читання книжок. Перед сном доцільна прогулянка (15-20 хв). Приміщення добре провітрюють. Бажана постійна зміна повітря.

Під час екзаменів учні працюють вдома. Загальна тривалість занять – 7,0-8,0 год на добу з 10 хвилинними перервами через кожні 45 хв. Після обіду влаштовують довгу перерву протягом 2-2,5 год Харчування – повноцінне, чотириразове. Час підйому і відходу до сну, як у звичайні дні.

У разі м’язового навантаження до роботи втягуються всі органи й системи організму. Координуючу роль при цьому виконує ЦНС. Залежно від інтенсивності виконуваної роботи збільшується кількість крові, що викидається серцем – за 1 хв до 30-35 л (у спокої викидається 3-4 л), пульс частішає, збільшується максимальний артеріальний тиск. Значно розширюється сітка м’язових капілярів і збільшується їх просвіт, завдяки чому поліпшується кровопостачання працюючого м’яза і забезпечується видалення продуктів обміну.

Одноманітна робота стомлює, спричинює надмірне напруження одних і тих самих м’язів. Тому доцільна зміна операцій. Потрібно виробляти правильну робочу позу, яка є оптимальною, запобігає здавлюванню органів грудної клітки і черевної порожнини, перенапруженню зору, сприяє вправлянню різних м’язів.

Сприяють високій працездатності оптимальні умови виробничого середовища (температура 16˚С, відносна вологість 40-60%, достатня зміна повітря, оптимальна освітленість, обмеження шуму та ін.).

Дуже важливим завданням в організації роботи учнів є запобігання травматизму. Учні повинні добре знати правила техніки безпеки під час занять у спортивному залі.

Список літератури:

1. Бенедь В.П., Ковальчук Н.М., Завацький В.І. Цілеспрямовані дії фізичних вправ на розумову працездатність людини: Навчальний посібник. – Луцьк: Надстир’я, 1996. – 104 с.

2. Борисенко А.Ф., Цвек С.Ф. Руховий режим учнів початкових класів: Навч.-метод. посібник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Рад.шк., 1989. – 190 с.

3. Булатова М.М., Платонов В.Н. Спортсмен в различных климато-географических и погодных условиях. – К.: Олимпийская литература, 1996. – 176 с.

4. Вайнбаум Я.С. Гигиена физического воспитания: Учеб. пособие для студентов фак. физ. воспитания пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1986. – 176 с.

5. Вайнбаум Я.С. Дозирование физических нагрузок школьников. – М.: Просвещение, 1991. – 64 с.

6. Дубовис М.С. Твій фізичний гарт. – К.: Здоров’я, 1983. – 80 с.

7. Зільман С.Л., Зільман В.Л., Шевченко С.М. Гігієнічне виховання учнів: Посібник для вчителів. – К.: Рад.шк., 1988. – 123 с.

8. Куколевский Г.М. Гигиена физкультурника. – М.: Медицина, 1971. – 80 с.

9. Лаптев А.П., Малышев И.Н. Практикум по гигиене: Пособие для институтов физической культуры. – Изд. 2-е, перераб. – М.: Физкультура и спорт, 1981. – 151 с.



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Субота, 04.07.2009, 16:22 | Повідомлення № 17
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

Фізична культура в сім’ї

Заняття фізичною культурою відіграють важливу роль у підготовці всебічно розвиненої людини. Сучасний темп життя ставить вимогу з молоду дбати про своє фізичне вдосконалення, мати знання в галузі особистої та суспільної гігієни, вести здоровий спосіб життя, самостійно і систематично займатися фізичними вправами.

З розвитком суспільства, зміною світоглядів, незмінним залишається актуальність піклування держави про здоров'я нації. Відповідно до статті 1 Закону України "Про фізичну культуру і спорт; "Фізична культура" - це складова загальної культури суспільства, що спрямована на зміцнення здоров'я, розвиток моральних, вольових та інтелектуальних здібностей людини з метою гармонійного формування її особистості [2].

Фізичне виховання молодших школярів має свою специфіку, зумовлену анатомо-фізіологічними та психологічними особливостями, а також тим, що приходячи до школи, учні потрапляють у нові, незвичні умови, до яких їм необхідно адаптуватись. Молодший шкільний вік найбільш відповідальний у порівнянні з наступними етапами фізичного розвитку школяра, саме цей вік вважається фундаментом, на якому ґрунтується подальший фізичний розвиток, активно розвиваються інтереси, звички, формується характер.

З початком навчання значно зростає обсяг розумової праці дітей і одночасно обмежується їх рухова активність та можливість перебувати на свіжому повітрі. У зв'язку з цим правильне фізичне виховання в молодшому шкільному віці є не тільки необхідною умовою гармонійного розвитку особистості учня, а й дієвим фактором підвищення його розумової працездатності. Раціонально організовані заходи з фізичного виховання у режимі дня розширюють функціональні можливості організму дитини, підвищують продуктивність розумової праці, зменшують втомлюваність.

Важливим завданням початкової школи є зміцнення здоров'я і сприяння правильному фізичному розвитку учня. Успішне розв'язання цих завдань фізичного виховання молодших школярів можливе лише в тому разі, якщо воно стає частиною всього навчально-виховного процесу школи, суспільства, сім'ї. Школа, як один із осередків виховання дітей, повинна своєчасно і гнучко реагувати на процеси, що відбуваються у суспільстві і допомагати сім'ї та маленьким громадянам країни краще пізнати перевагу фізичного виховання в житті.

Вирішення завдань фізичного виховання молодших школярів у школі передбачено організацією щоденних занять учнів фізичною культурою (на уроках, гуртках фізичної культури, спортивних секціях, групах загальної фізичної підготовки тощо). Документи планування з фізичної культури в школі складають цілісну систему. Реалізація їх змісту в навчально-виховній роботі забезпечує вирішення таких взаємопов'язаних завдань:
збереження і зміцнення здоров'я, загартування, підвищення
працездатності учнів;
виховання у школярів загальнолюдських цінностей, формування
потреби до здорового способу життя;
виховання потреби до систематичних занять фізичними вправами,
прагнення до фізичного вдосконалення, готовності до суспільно
корисної праці і захисту Батьківщини;
набуття необхідного рівня знань у галузі медицини, гігієни,
фізичної культури і спорту;
набуття життєво важливих рухових навичок та вмінь;
розвиток фізичних якостей.

Фізичне виховання в сім'ї було предметом дослідження ряду вчених: В.О. Сухомлинського, М.П. Козленка, Б.В. Сермеева, А.К. Атаєва, А.В. Мерляна. Вони відзначають, що фізичне виховання школярів може бути ефективним лише за умови спільної діяльності школи та сім'ї. Останній належить особливо велика роль у процесі фізичного розвитку дітей, оскільки значну частину часу дитина перебуває під наглядом батьків.

Отже метою нашого дослідження є залучення батьків до співпраці з вчителем фізичної культури для активізації дітей до систематичних занять фізичними вправами.

Фізичне виховання в сім'ї передбачає вирішення наступних завдань:
збереження і зміцнення здоров'я;
підвищення фізичної та розумової працездатності;
загартування організму, підвищення його адаптаційних
можливостей, опірності;
всебічний фізичний розвиток, що є критерієм якості і ефективності
системи фізичного виховання дітей загалом;
розвиток у дітей рухових якостей за рахунок систематичного
виконання фізичних вправ;
озброєння дітей теоретичними знаннями з валеології, гігієни,
фізичної культури й спорту;
виховання у дітей стійкого інтересу, потреби до систематичних
занять фізичними вправами;
можливе усунення недоліків та вад фізичного розвитку (порушення
постави, плоскостопості тощо) [4].

На жаль, значна частина батьків не приділяють належної уваги фізичному розвитку та фізичному вихованню своїх дітей. Відтак, виникають ускладнення у подальшій роботі вчителя фізичної культури.

Сім’я –це не тільки група людей, що проживають поруч, це маленький колектив, об’єднаний загальними духовними інтересами, цінностями, основна ланка, що здійснює виховання підростаючого покоління. Головний обов’язок батьків – виховати дітей гідними суспільства, в якому їм жити. Для цього недостатньо турбуватись лише про розумовий і духовний розвиток дитини, його трудове і естетичне виховання. Важливо виховати сина або доньку фізично сильними, міцними, гарними і важливе місце в цьому посідає фізичне виховання в сім’ї [6].

Сім'я з її взаємними відносинами між дітьми й батьками - перша школа інтелектуального, морального, естетичного й фізичного виховання. Видатний педагог В.О.Сухомлинський у своїй праці "Павлишська середня школа" зазначає: "Найбільш повноцінне суспільне виховання - це, як відомо, шкільно-сімейне. Батько, мати, сестри, брати, дідусь і бабуся - перші вихователі дітей у дошкільному віці і лишаються ними, коли їх вихованці ідуть до школи. Духовне і морально-естетичне багатство сімейного життя найважливіша умова успішного виховання дитини в дошкільних умовах, в дитячих садках і в школі [5].

Власні дослідження показали, що не в усіх сім'ях рівень організації фізичної культури відповідає вимогам часу. Значна частина батьків вважають заняття фізичними вправами марною тратою часу. Вони радіють, коли їх дитина з ранку до вечора займається розумовою працею, співами, малюванням тощо. Але недостатня рухова активність послаблює організм, поступово впливає на розвиток різних захворювань.

Успішна робота над фізичним розвитком, удосконаленням фізичних якостей можлива лише за умови взаємодії трьох основних ланок: вчитель-учень-батьки. Якщо одна з них випадає або працює не на належному рівні, ефективність подальшого фізичного розвитку молодшого школяра буде значно нижчою.

Щоб з'ясувати стан фізичного виховання в сім'ях, налаштованість батьків до співпраці з вчителем, треба з перших днів навчання першокласників поступово і систематично працювати над вирішенням цієї проблеми.

Кому як не вчителю відомо, що це найулюбленіший предмет у школі для першокласників і тільки вчитель розуміє який він "слабкий" у плані вирішення поставлених завдань фізичного виховання без допомоги батьків.

В загальноосвітніх школах предмет "фізична культура" викладається два - три рази на тиждень. При трьохразовому викладанні - це максимум 110 занять на рік, решта-часу дитина знаходиться під наглядом батьків. Якщо вчитель на уроці працює як мінімум з двадцяттю учнями, то батьки залишаються у вихованні наодинці зі своєю дитиною - це дає можливість V індивідуального підходу до фізичного виховання. Хто як не батьки краще знають звички, настрій, темперамент своєї дитини. Індивідуальний підхід є перевагою фізичного виховання в сім'ї у порівнянні з фізичним вихованням у школі.

Під час виконання різних фізичних вправ, участі в рухливих і спортивних іграх створюються сприятливі умови для розвитку процесів сприймання і пам'яті дитини, виховання працьовитості, активності, правдивості, чесності та вольових якостей. Покращення фізичного розвитку, зміцнення здоров'я і підвищення загальної працездатності, що досягається в процесі фізичного виховання, позитивно впливають на поліпшення розумової працездатності дітей. Статистичні дані показують, що успішність молодших школярів, які систематично займаються фізичною культурою і спортом значно вища, в порівнянні з тими, які не займаються [7].

Слабкі ж знання у галузі фізичної культури, постійна заклопотаність своїми дорослими проблемами тільки погіршує стан фізичного виховання в сім'ї.

На наш погляд, перш, ніж розпочати діяльність з фізичної культури з учнями, вчителю необхідно провести роботу з батьками, які є для першокласників не тільки вихователями, а й зразком світогляду.

Ми пропонуємо з початком навчального року провести теоретичний курс з фізичної культури для батьків першокласників. Раз на місяць у визначений час зустрічатися для обговорень порад найважливіших питань фізичної культури.

Можливість оцінити готовність учня перед початком навчання предмету "Фізична культура", дати оцінку про фізичні здібності, зосередити увагу вчителя фізичної культури на подальшу роботу з учнями, враховувати індивідуальні особливості, готовності окремого учня до виконання тієї чи іншої вправи, ми пропонуємо виконання учнями домашнього завдання разом з батьками: "Я вмію ...". При виконанні цього завдання більшість батьків замислиться над недостатнім фізичним вихованням в сім'ї, а зацікавленість цим питанням вчителя тільки дасть поштовх для батьків переглянути свої недоліки і втрутитись у співпрацю.

Нами проаналізовано відповіді 134 учнів першокласників, що дало підстави визначити стан фізичного виховання в багатьох сім'ях на початку навчального року як недостатній. З 134 учнів всі володіють природними руховими навичками (біг, стрибки, метання тощо). Що ж стосується набутих рухових навичок, які мають розвиватись в першу чергу за допомогою батьків (не зі спортивною цілеспрямованістю, а саме: стрибки через скакалку, V плавання, їзда на велосипеді, ходьба на лижах тощо, то 48 учнів (35,8%) не вміють стрибати через скакалку, 24 (18%) - не вміють їздити на велосипеді, 112 (83,6%) жодного разу не ходили на лижах , 64 (47,8%) - не вміють плавати. Відповідальність батьків за готовність дитини до школи лежить не тільки в підготовці з математики, читання, письма тощо, а й у підготовці до предмету "Фізична культура".

Для зміцнення здоров'я, нормального розумового і фізичного розвитку дитини, встановлення необхідного ритму організму, неабияке значення має вірно організований режим дня. Дотримання правильного режиму дня передбачає регулярне харчування, повноцінний сон, достатній для поновлення сил відпочинок, посильна праця, виконання правил особистості та суспільної гігієни, заняття фізичною культурою і спортом [7].

Організація правильного режиму дня першокласників неможлива без постійного зв'язку школи з сім'єю. Це важливий фактор не тільки виховання, а й фізичного розвитку, розумової працездатності й успішності учня. Якщо для першокласників існує певний розклад дня під час перебування у школі, з дотриманням його виконання, під контролем вчителів, класних керівників, вихователів, то період до початку уроків та після школи залежить лише від батьків.

Нами проведено опитування серед учнів першокласників з метою отримання даних про наявність розкладу дня і його дотримання. З 134 респондентів тільки 54 (40%) дали позитивні відповіді. Виходячи з результатів опитування ми пропонуємо дати учням наступне завдання: разом з батьками скласти розклад дня, затвердити його підписом батьків і принести на перевірку вчителю фізичної культури. Вірогідність того , що розклад дня буде виконуватись - не сто відсоткова, але батьки, які виступають гарантом у його виконанні, мають здійснювати функцію контролю за його дотриманням.

Виконання режиму дня школяра розпочинається з ранкової гімнастики. Це сприяє пунктуальності, організованості, дисциплінованості, прищеплює учням звичку до занять фізичними вправами у повсякденному житті. Ранкова гімнастика є дієвим засобом фізичного виховання молодших школярів. Виконання фізичних вправ після сну сприятливо впливає на організм дитини, що створює бадьорий настрій та готовність до розумової праці.

Правильно організовані систематичні заняття ранкової гімнастики сприяють вирішенню оздоровчих і виховних завдань.

Батьки можуть контролювати і разом з дітьми виконувати зарядку, тим самим подаючи приклад здорового способу життя, прищеплюючи позитивні звички дитини.

Ранкова гімнастика, режим дня - це складові фізичного виховання в сім'ї. Щоб проконтролювати і зацікавити учнів у їх виконанні, ми пропонуємо учням завести щоденники контролю, де підписи батьків підтверджуватимуть виконання ранкової гімнастики. Щоденники на кінець тижня мають збиратися і в них виставляють заохочувальні оцінки.

Вчитель фізичної культури, плануючи програмний матеріал на рік, обов'язково розподіляє проведення спортивно-масових заходів, таких, як спортивні вікторини, день фізкультури і спорту, "Веселі старти", день здоров'я тощо. Ми пропонуємо один раз на рік обов'язково проводити спортивні змагання в яких приймають участь і батьки, наприклад "Мама, тато, я - спортивна сім'я". Цей конкурс краще проводити в кінці навчального року, а повідомити про його проведення на початку, тим самим зацікавити учнів у роботі над своїм фізичним розвитком. Очікування змагань, конкуренція між однокласниками за місце у команді, відповідальність учнів, батьків перед класом має позитивно вплинути на стосунки учень-вчитель-батьки та стати стимулом до фізичного виховання.

Таким чином, успішна реалізація поставлених завдань з підвищення розумової і фізичної працездатності учнів, можлива лише через ініціативність та творчу співпрацю школи і сім'ї.



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Субота, 04.07.2009, 16:24 | Повідомлення № 18
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

Правила безпеки під час занять фізичними вправами

Під час занять фізичними вправами слід додержуватися правил техніки безпеки. Велике значення має підготовка місць занять, наявність підготовленого справного спортивного обладнання і інвентаря. Спортивні майданчики для занять фізичними вправами і рухливими іграми повинні бути розташовані на відстані не менше 10м від учбових корпусів та інших приміщень. Покриття майданчиків повинно бути рівним, без камінців та інших предметів.

Особливі вимоги до обладнання спортивних залів. Підлога залу повинна бути рівною, пофарбованою, що дозволяє швидко проводити вологе прибирання. На початку занять підлога повинна бути не тільки чиста, але й суха. На вологій поверхні можна посковзнутися, особливо в спортивних і рухливих іграх, при бігу і стрибках.

Для того, щоб не було травматизму, треба займатися в взутті на гумовій підошві. Взуття на шкіряній підошві слизьке навіть на сухій поверхні.

Спортивне обладнання і снаряди повинні бути не пошкоджені і відповідати гігієнічним вимогам. При виконанні фізичних вправ інвентар повинен знаходитися в закріпленому положенні. Коло гімн. снарядів та під ними обов'язково треба покласти гімнастичні мати. Під час падіння або зіскоків вони запобігають різним пошкодженням.

Під час бігу на короткі дистанції не можна перебігати на сусідню доріжку, це може привести до зіткнення учнів. Усі бігові змагання проводять при руху в одному напрямку.

У стрибках треба чітко дотримуватися черги виконання . Особливої обережності потребує метання. Не можна знаходитися в місцях приземлення м'яча, гранати. Категорично забороняється на усіх заняттях порушувати дисципліну, виконувати вправи без дозволу вчителя.

1. Гімнастика.

1. Бути уважним і обережним при виконанні фізичних вправ разом з товаришами. Наприклад, не можна розгойдуватись в горі на перекладині, якщо вправу в підтягуванні виконують разом 3-4 учні.

2. Не можна стояти на доріжці розбігу і місцях приземлення під час опорних стрибків.

3. Не починати складних вправ без розминки.

4. При зіскоках з снарядів (коня, козла, колоди, гімнастичної драбини) приземлятися треба на обидві ноги.

5. Спускатися з канату треба повільно, по черзі перехоплюючи руками і тримаючи ногами.

6. Акробатичні вправи і вправи на снарядах можна починати тільки після дозволу або команди вчителя.

7. Бути обережним при виконанні вправ з гімнастичною палицею.

2. Легка атлетика.

8. Бігти з прискоренням тільки по своїй доріжці.

9. В бігу на довгу дистанцію у повільному темпі не розмовляти, в кросі, де нерівна місцевість (камінці, дерева, які лежать, кущі) долати з підвищеною увагою.

10. Спочатку, ніж виконувати стрибки, треба перевірити правильність того, як положенні гімнастичні мати на місці приземлення. Якщо стрибки виконуються на спортивному майданчику потрібно перевірити готовність ями для стрибків (пісок повинен бути рихлим і рівним, брусок для відштовхування не повинен бути вище рівня землі).

11. Будь-який стрибок виконується після того, як попередній учень покине місце приземлення.

12. Метання виконується тільки в тому напрямі, який вказав вчитель. Не можна метати м'ячі і гранати в той час, коли учні збирають їх.

3. Лижна підготовка.

13. Одяг не повинний стримувати рухи, повинний бути легким, але досить теплим, щоб захищати від вітру.

14. При переході через проїжджу частину, треба обов'язково знімати лижі.

15. Якщо товариш на колії, не наступайте на його лижі. Треба попросити звільнити колію і перегнати його.

16. При стрибках з гір не виставляйте палиці перед собою, при падінні можна наколотися на них.

17. Не брати з старту велику швидкість, а перед стартом зробити розминку.

4. Кросова підготовка.

18. Не слід бігти з прискоренням, розподіляти сили потрібно рівномірно.

19. З дерев, які лежать, з круч треба робити зіскок на обидві ноги і м’яко приземлятися.

20. Місце, де є бите скло, ржавий дріт, слід обходити.

5. Ковзани.

21. На ковзанці рухатися тільки проти годинникової стрілки.

22. Якщо втрачаєте рівновагу, падати треба тільки на бік, не виставляючи руки вперед, голову треба нахилити вперед, підборіддя на груди.

23. Не залишайте сміття на льоду ковзанки.

24. Не можна сідати на сніг.

6. Баскетбол.

25. Грати можна тільки в гумовому взутті.

26. Під час гри не рухати гравців, не штовхатися з ними при пересуванні.

27. Не кричати під час гри.

28. Не можна сидіти під баскетбольним щитом.

29. Не виставляйте вперед великі пальці рук під час ловіння м'яча.



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
Форум селища міського типу Червоне, Червоне - зробимо кращим »  Школопедія (Школопедия) » Фізична культура » Теоретико-методичні знання 10-й клас (Теоретична підготовка)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:




Оплата будь-яких послуг через інтернет

Вхід

Логін:
Пароль:

Інформація

Ваш IP: 54.81.59.211
Браузер:

Cайт живе: