rss · Середа, 20.09.2017, 10:34

Опитування

Маєток Терещенка
1. Відреставрувати
2. Музей і монастир
3. Мені байдуже
4. Тільки музей селища
5. Тільки монастир
6. Нехай розвалиться
Всього відповідей: 67
Сторінка 2 з 2«12
Модератор форуму: Shooler, lusi 
Форум селища міського типу Червоне, Червоне - зробимо кращим »  Школопедія (Школопедия) » Фізична культура » Фізична культура, 5—12 класи. Навчальна програма. (Матеріал для ознайомлення)
Фізична культура, 5—12 класи. Навчальна програма.
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 19:42 | Повідомлення № 16
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

10-й
клас

I. Навчальний пріоритетний матеріал




Зміст навчального матеріалу



Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів



1. Теоретико-методичні знання


Історія розвитку спорту в Україні. Робота м’язового апарату під час
занять фізичними вправами. Вікові особливості розвитку учнів старшого
шкільного віку, урахування їх у процесі розвитку рухових якостей. Гігієнічні
основи організації занять фізичними вправами, загартування. Фізична культура
в сім’ї. Правила безпеки під час занять фізичними вправами.


 


 


 


 


 


2. Легка атлетика


Теоретична
підготовка


Методика розвитку швидкісно-силових якостей.


Фізична
підготовка


Загальнорозвивальні вправи в русі, в парах; спеціальні бігові та
стрибкові вправи, спеціальні вправи для метання; естафети та рухливі ігри з
бігом, стрибками, метанням; подолання перешкод.


Технічна
підготовка


Хлопцібіг:
на короткі та середні дистанції; до 3000 м; естафетний біг; повільний біг до
12 хв;


 


 


 


 


стрибки: у довжину
та у висоту з розбігу та з місця; потрійний стрибок;


 


 


 


метання: гранати у
горизонтальну ціль та на дальність; тенісного м’яча;


штовхання ядра: зі
стрибка.


 


 


Дівчатабіг:
на короткі та середні дистанції; естафетний біг; повільний біг до 9 хв;


стрибки: те саме,
що у хлопців;


метання: гранати та тенісного м’яча у го­ризонтальну
ціль та на дальність;


 


штовхання ядра: штовхання ядра з місця.


 


 



Учень:


пояснює: роль м’язового апарату у виконанні фізичних вправ; методику розвитку
гнучкості та швидкісно-силових якостей;


характеризує: історію
розвитку спорту в Україні; вікові особливості розвитку учнів старшого
шкільного віку, урахування їх у процесі розвитку рухових якостей; гігієнічні
основи орга­нізації занять фізичними вправами, загартування;


визначає роль
фізичної культури у сім’ї;


дотримується правил безпеки під час занять фізичними вправами.


 


Учень:


характеризує методику
розвитку швидкісно-силових якостей;


виконує:
загальнорозвивальні вправи в русі, в парах; хлоп­ці — повторний біг
від 3
´80 і 4´80 до 2´150 і 3´150 м із вказаною швидкістю 80 м за 15—16 с, 150 м за 31—32 с; дівчата
— повторний біг від 4
´60 до 2´150 і 3´150 м із вказаною швидкістю 60 м за
14—15 с, 150 м за 34—35 с; спеціальні бігові та стрибкові вправи, спеціальні
вправи для метання; естафети та рухливі ігри з бігом, стрибками, метанням;
подолання перешкод;


хлопцібіг:
30, 60, і 100 м; від 800 до 3000 м; естафетний біг 4
´100 м; повільний біг до 12 хв;


 


 


стрибки: у довжину
з розбігу способом “прогнувшись”; у висоту з розбігу способом “переступання”
або (за наявності умов) способом “фосбюрі-флоп”; потрійний стрибок у довжину
з місця і з невеликого розбігу; стрибок у довжину з місця;


метання: гранати
(700 г) та тенісного м’яча (150 г) з 15 м із різних вихідних положень у
горизонтальну ціль (2,5
´2,5 м) та на дальність; штовхання ядра:


штовхання ядра зі стрибка (5 кг, фінальне зусилля; страховка);


дівчатабіг:
30, 60 і 100 м; від 500 до 1500 м; естафетний біг 4
´60 м; повільний біг до 9 хвилин;


стрибки: те саме,
що у хлопців;


метання: метання: гранати (500 г) та
тенісного м’яча (150 г) з 12 м у горизонтальну ціль (2,5
´2,5 м) із
різних вихідних положень та на дальність;


штовхання ядра: штовхання ядра з місця (4
кг);


дотримується правил техніки безпеки під час
занять легкою атлетикою.


 




Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 19:44 | Повідомлення № 17
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?



3. Гімнастика


Теоретична
підготовка


Методика розвитку гнучкості.


Фізична
підготовка


Перешикування та повороти в русі; загальнорозвивальні вправи; вправи для
формування та корекції постави.


 


 


Технічна
підготовка


Хлопціакробатика:
акробатичні вправи та комбінації елементів;


 


 


 


 


 


 


вправи у висах та упорах: вправи та ком­бінації елементів вправ на паралельних брусах та високій
перекладині;


 


 


 


 


 


 


 


опорні стрибки:
стрибки через коня;


 


 


колове тренування;


 


смуги перешкод;


 


вправи на тренажерах.


 


Дівчатаакробатика;


 


 


 


 


 


 


 


 


вправи у висах та упорах: вправи і комбінації елементів на різновисоких брусах та низькій
перекладині;


вправи на рівновагу;


 


 


 


 


 


 


опорні стрибки:
стрибки через коня упоперек;


 


 


елементи художньої гімнастики;


 


 


 


 


 


 


 


ритмічна гімнастика: складання і виконання комплексів вправ; смуга перешкод;


 


вправи на тренажерах;


 


колове тренування.


 


 



 


Учень:


характеризує методику
розвитку гнучкості;


виконує:
перешикування та повороти в русі; загальнорозвивальні вправи з предметами та
без предметів; вправи для формування та корекції постави; вправи з подоланням
особистої ваги та ваги партнера; вправи амплітудного характеру для розвитку
гнучкості; вправи на координацію рухів; елементи ритмічної гімнастики,
хореографії, аеробіки;


хлопці
акробатика: комбінації елементів: з декількох кро­ків довгий перекид
уперед — упор присівши — перекид назад — о. с; кроком лівою чи правою
переворот боком у стійку ноги на­різно — стрибком — о. с.; стійка на руках з
опорою ногами та без опори — групування і перекид — о. с. (з допомогою);
“міст” із положення лежачи та стоячи (з допомогою та страховкою);


вправи у висах та упорах: підйом переворотом або силою, перемах правою (лівою) — оберт уперед —
перемах назад — опускан­ня у вис — мах уперед — махом назад зіскок
прогнувшись —  о. с., підйом силою або
переворотом — опускання у вис — вис зігнувшись — вис прогнувшись — вис зігнувшись
— опускання у вис ззаду — вис зігнувшись — вис — зіскок — о. с.; згинання та
розгинання рук в упорі на брусах (орієнтація на 9—10 разів); утримування кута
(орієнтація 3—4 с); комбінації вивчених елементів на брусах;


опорні стрибки:
стрибок через коня впоперек способом “зігнувши ноги” та в довжину “ноги
нарізно” (висота 100 — 115 — 120 см);


колове тренування: комплекси вправ для колового тренування;


смуги перешкод:
подолання гімнастичної смуги перешкод;


вправи на тренажерах: вправи на тренажерах для розвитку основних м’язових груп;


дівчатаакробатика:
“міст” із положення лежачи і стоячи (з допомогою та страховкою); комбінації
елементів акробатичних вправ: рівновага на одній нозі — з кроку два перекиди
вперед — упор присівши — перекид назад — 
перекат у стійку на лопатках — опускання в положення лежачи на спині —
переворот на живіт — упор на колінах 
стійка на колінах, руки вгору — нахили назад — стійка на колінах, руки вгору
— стрибком упор присівши — перекид уперед — о. с.;


вправи у висах та упорах: підтягування у висі лежачи (висота перекладини 95 см); комбінації
елементів з вивчених в попередніх класах;


вправи на рівновагу: вхід із додатковою опорою — 
ходьба на носках (4—5 кроків) руки в сторони — поворот кругом  — махом лівої (правої) поворот праворуч
(ліворуч) на 90°, руки в сторони — упор присівши — стійка ноги нарізно, руки
в сторони — поворот ліворуч (праворуч) — стійка вздовж — зіскок вигнувшись —
о. с.;


опорні стрибки:
стрибок (кінь упоперек) в упор на ко­ліна — упор присівши — зіскок вигнувшись
— о. с. (страховка);


елементи художньої гімнастики: “хвилю” руками і тулубом; поворот на двох ногах та одній нозі на
90—180—360°; стрибки “кроком”; уверх поштовхом двох ніг прогнувшись із
поворотом на 180° у горизонтальну рівновагу; підбивні стрибки в різні боки;
танцювальні кроки і вправи; вправи з предметами (м’яч, стрічка, обруч та
ін.); комбінацію елементів художньої гімнастики на 32 рахунки (без предмета);


ритмічна гімнастика: комплекс вправ ритмічної гімнастики з 9—12 вправ; смуга перешкод:
подолання гімнастичної смуги перешкод;


вправи на тренажерах: вправи на тренажерах для розвитку основних м’язових груп;


колове тренування:
комплекси вправ для колового тренування;


складає комплекс
вправ ритмічної гімнастики з 9—12 вправ; комбінацію елементів художньої
гімнастики на 32 рахунки;


дотримується правил техніки безпеки під час занять гімнастикою.


 




Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 20:00 | Повідомлення № 18
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

11-й клас

I. Навчальний пріоритетний матеріал




Зміст навчального матеріалу



Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів



1. Теоретико-методичні знання


Розвиток фізичної культури і спорту в Україні. Вікові особливості учнів
11 класу, їх урахування в процесі розвитку рухових якостей. Роль центральної
нервової системи в управлінні рухами. Впровадження здорового способу життя в
побут юнаків та дівчат. Організація і проведення активного відпочинку з
дітьми молодшого віку.


Правила техніки безпеки під час занять фізичними вправами.


 


 


2. Атлетична гімнастика, загальна і спе­ціа­льна
фізична підготовка


Теоретична
підготовка


Калорійність харчування в залежності від фізичних навантажень. Засоби
вдосконалення постави і статури. Методика розвитку сили, гнучкості та
витривалості. Правила контролю та страховки під час занять атлетичною
гімнастикою.


Атлетична
гімнастика


Підготовчий комплекс вправ без обтяжень;


 


хлопціпауерліфтинг;


 


 


вправи на тренажерах;


вправи з обтяженням: вправи з гирями, гантелями, штангою;


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Загальна і
спеціальна фізична підготовка


Вправи для розвитку швидкості;


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


вправи для розвитку сили;


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


вправи для розвитку витривалості;


 


 


 


 


 


 


вправи для розвитку гнучкості.


 


 



Учень:


характеризує роль
центральної нервової системи в уп­рав­лінні рухами;


визначає: вікові
особливості учнів 11 класу, їх урахування в процесі розвитку рухових якостей;
засоби впровадження здорового способу життя в побут юнаків та дівчат;


аналізує стан
розвитку фізичної культури і спорту в Україні;


здійснює проведення
активного відпочинку з дітьми молодшого віку (інструкторська практика).


 


 


 


Учень:


характеризує засоби
вдосконалення постави і статури;


обґрунтовує
залежність калорійності харчування від фізичних навантажень;


пояснює методику
розвитку сили, гнучкості та витривалості;


 


 


 


 


виконує вправи без
обтяжень (підготовчий комплекс із навчального матеріалу 10 класу);


хлопці
пауерліфтинг
: силове триборство (присідання зі штангою на плечах; жим
штанги лежачи на лаві; станова тяга);


вправи на тренажерах;


вправи з обтяженням: з гантелями, малою штангою чи партнером (кожна вправа
виконується не менше, ніж у трьох серіях (по 8—10 повторів у кожній) —
підтягування на перекладині широким хватом (доторкання потилицею від 3
´8 до 3´10 разів); жим лежачи (довести до 5
серій — 2
´8 разів — 3 хв); жим сидячи (3´8 разів); згинання рук у ліктях, стоячи зі штангою (3´10 разів); “французький” жим стоячи (3´10 разів);
присідання зі штангою на плечах (3
´8 разів); згинання ніг
лежачи на животі (3
´10 разів); піднімання на носках,
стоячи на підставці (5
´15 разів), піднімання тулуба
із положення лежачи на похилій дошці (3
´50 разів); розгинання тулуба
лежачи на животі, руки за головою (3
´10 разів); сидячи на лавці,
передпліччя на стегнах, розгинання і згинання кистей рук зі штангою або іншим
навантаженням (4
´15 разів);


вправи для розвитку швидкості: прискорення з максимальною швидкістю 15—40 м;
повторне пробігання відрізків 15—20 м; біг на місці з опорою руками на висоті
тазу при зменшеній амплітуді рухів ногами: “дріботливий” біг із максимально
можливою кіль­кістю кроків за одиницю часу; максимально швидкий біг на
відрізках 10—15 м з якнайбільшою кількістю кроків; імітацію рухів ногами;
велосипедиста, лежачи на спині; біг із високим підніманням стегна в упорі з
виконанням рухів кожним стегном 150—200 разів підряд; стрибки на одній нозі з
виносом стегна; стрибки на двох ногах, майже на місці, з підтягуванням стегон
до грудей; підскоки та вистрибування на одній нозі, друга на опорі висотою
90—100 та 50—60 см (у колінному суглобі не згинається); вистрибування із
глибокого присіду на двох ногах без додаткового навантаження та з ним;
стрибки з місця з трьох, п’яти та більше кроків; стрибкоподібний біг 60—100
стрибків; елементи баскетболу — ривки з високого та низького старту;
біг із різкою зміною напрямку; естафети зі зміною напрямку руху на короткі
відрізки; стрибки поштовхом однією ногою з метою дістати підвішений предмет;
багаторазове піднімання на пальцях ніг, стрибки з наступним поштовхом двома
ногами, зміна напрямку руху за зоровим орієнтиром та сигналом; попадання баскетбольним
м’ячем у ціль після різних дій, переміщень, стрибків тощо; елементи
гандболу
— пересування правим і лівим боком із ривками; естафетний біг 5
´20 м зі зміною напрямку; ривки на 10 м з наступним відходом назад;
ведення м’яча зі зміною напрямків на 20 м; вправи з поєднанням стрибків через
перешкоду із киданням м’яча на точність попадання в горизонтальну та
вертикальну ціль; ловіння та передачі м’яча в момент подолання перешкод;
ловіння після кидання у стіну і наступних дій (поворот, присідання, стрибок
тощо); ведення м’яча на швидкість без зорового контролю; комбіновані вправи
та естафети (біг, стрибки, ловіння, передачі, кидання, ведення з максимальною
швидкістю); ігрові вправи 2
´3, 3´3, 4´5 тощо;


вправи для розвитку сили: вижимання ваги із різних вихідних положень; тягу
силою рук до грудей у нахилі вперед; піднімання ваги прямими руками вперед з
вису; піднімання ваги з підлоги до грудей з підривом; піднімання гирі до
плеча з підлоги; поштовх гирі однією рукою з напівприсіду; розгинання рук зі
штангою з-за голови; присідання з навантаженням на плечах; присідання зі
штангою ззаду; випади у сторону, вперед, назад із навантаженням на плечах;
піднімання прямої ноги та стегна з навантаженням; піднімання на пальцях ніг з
навантаженням на плечах; присідання на одній нозі із навантаженням; нахили та
повороти тулуба з навантаженням на плечах у різні боки; колові рухи тулуба з
навантаженням на плечах; рухи ногами у положенні сидячи в упорі ззаду з
навантаженням; піднімання тулуба із положення лежачи на спині з навантаженням
(ноги закріплені); те саме на похилій гімнастичній лаві; вис кутом на
перекладині з розведенням і зведенням ніг;


вправи для розвитку витривалості: безперервний рівномір­ний біг зі збільшенням
тривалості від 2 до 6 хвилин та помірною швидкістю; безперервний рівномірний
біг із поступовим збіль­шенням швидкості бігу від повільного до середньої
швидкості; повторне пробігання відрізків 250—500 м із поступовим скороченням
інтервалу відпочинку між забігами;


вправи для розвитку гнучкості: із сіду ноги нарізно нахил уперед (утримати 3 с);
сидячи на підлозі, ноги разом, нахил уперед (з допомогою); стоячи нахил
уперед з діставанням лобом та грудьми ніг; нахил уперед біля гімнастичної
стінки, стоячи спиною і тримаючись за другу рейку знизу; нахил до ноги, поставленої
на гімнастичну стінку на рівні поясу, грудей; сидячи ноги нарізно (широко)
нахил уперед з допомогою; піднімання прямої ноги вперед біля гімнастичної
стінки, спираючись на неї рукою, вільна рука на поясі; те саме вбік, назад;
присідання біля гімнастичної стінки, стоячи обличчям чи боком до неї,
утримуючи пряму ногу на рейці стінки; піднімання прямої ноги вперед, убік і
назад з допомогою (не доводячи до болю), стоячи біля стінки; те саме, маючи
навантаження на нозі (мішок з піском 1—2 кг);


дотримується правил: контролю та страховки під час занять атлетичною гімнастикою; техніки
безпеки під час занять атлетичною гімнастикою.


 




Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 20:21 | Повідомлення № 19
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?



Піднімання тулуба із положення лежачи за 1 хвилину, разів:


                хлопці


                дівчата



 


 


32


30



 


 


32


30



 


 


38


35



 


 


44


39



Комбінації елементів (на вибір), кіль­кість:


                хлопці:


                а) у висах та
упорах: перекладина, паралельні бруса;


                б) з акробатики;


                в) опорний стрибок;


дівчата:


                а) з акробатики;


                б) опорний стрибок;


                в) з художньої
гімнастики (без пред­мета або з предметом);


                г) на рівновагу



 


1


 


 


 


 


1


 


 


 


 


 



 


2


 


 


 


 


2


 


 


 


 


 



 


3


 


 


 


 


3


 


 


 


 


 



 


4


 


 


 


 


4


 


 


 


 


 




Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 20:44 | Повідомлення № 20
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

12-й
клас

I. Навчальний пріоритетний матеріал




Зміст навчального матеріалу



Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів



1. Теоретико-методична підготовка


Олімпійський спорт на сучасному етапі. Си­с­теми дихання, кровообігу та
енергообміну у забезпеченні м’язової діяльності. Фізичний розвиток і фізична
підготовленість як результат розвитку і виховання. Використання методики
розвитку рухових якостей у самостійних заняттях з метою збереження здоров’я
та розвитку функ­ціональних систем організму. Фізична ку­ль­тура і спорт —
дієвий засіб підготовки до захисту Вітчизни. Вплив занять фізичною культурою
на гармонійний розвиток майбутніх ба­тьків. Ор­ганізація змістовного дозвілля
засобами фізичної культури. Правила техніки безпеки під час занять фізичними
вправами.


 


2. Атлетична гімнастика, загальна і спе­ціа­льна
фізична підготовка


Теоретична
підготовка


Відновлювальні засоби після тренувальних навантажень.


Атлетична
гімнастика


Підготовчий комплекс вправ без обтяжень;


вправи з обтяженнями;


 


хлопціпауерліфтинг;


 


 


вправи з навантаженням для посилення від­новлювальних процесів;


 


 


 


 


 


 


 


 


вправи на тренажерах;


Загальна і
спеціальна фізична підготовка


Вправи для розвитку швидкості, сили, ви­тривалості, гнучкості.


 


 



 


Учень:


характеризує: олімпійський
спорт на сучасному етапі; фi­зичний розвиток і фізичну підготовленість як
результат розвитку і виховання; методику розвитку рухових якостей з метою
збереження здоров’я та розвитку функціональних систем організму під час самостійних
занять;


пояснює роль систем
дихання, кровообігу та енергообміну у забезпеченні м’язової діяльності;


визначає: фізичну
культуру і спорт як дієвий засіб підготовки до захисту Вітчизни; вплив занять
фізичною культурою на гармонійний розвиток майбутніх батьків;


здійснює
організацію змістовного дозвілля засобами фізичної культури;


дотримується правил техніки безпеки під час занять фізичними вправами.


 


Учень:


характеризує: відновлювальні
засоби після тренувальних навантажень;


 


 


 


виконує підготовчий
комплекс вправ без обтяжень;


вправи з обтяженням: комплекс вправ з обтяженням, вивчені в попередніх класах; вправи на
тренажерах;


хлопціпауерліфтинг:
силове триборство (присідання зі штангою на плечах; жим штанги лежачи на
лаві; станова тяга);


вправи з навантаженням для посилення відновлювальних процесів: жим штанги з-за голови в положенні
сидячи — 5
´8—10 разів; розведення прямих рук з гантелями у сторони в положенні
стійки ноги нарізно — 5
´8—10 разів; підтягування у висі на перекладині
за голову широким хватом — 6
´10—12 разів; тяга штанги до грудей в положенні
стоячи у нахилі — 5
´12 разів; тяга звичайним хватом — 4—6´3—6 разів, тренувальна вага 85—95% від
максимальної; нахил зі штангою на плечах — 3—5
´3—6, вага штанги 40—70 % від
максимальної;


вправи на тренажерах;


вправи для розвитку гнучкості;


витривалості, сили:
із матеріалу попередніх класів;


cкладає комплекси
вправ атлетичної гімнастики;


дотримується правил: контролю та страховки під час занять атлетичною гімнастикою; техніки
безпеки під час занять атлетичною гімнастикою.


 




Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 20:45 | Повідомлення № 21
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

КОНТРОЛЬНІ
НАВЧАЛЬНІ  НОРМАТИВИ І ВИМОГИ
    




Зміст навчального матеріалу



Рівень



навчальних
досягнень учнів



 



початковий



середній



достатній



високий



Комплекси вправ атлетичної гімнастики, кількість:


                дівчата


 


 



 


не складено і не
виконано жодного комплексу



 


виконано поданий
вчителем один комплекс



 


складено і
виконано один комплекс


 



 


складено і
виконано два комплекси


 



Пауерліфтинг (сума триборства), кг:

хлопці (власна вага, кг)                               до 52


                                                                              до
56


                                                                              до
60


                                                                              до
67


                                                                              до
75


                                                                              до
82,5


                                                                              більше
82,5



 


менше 175,0


менше 201,5


менше 207,5


менше 235,0


менше 260,0


менше 280,0


менше 297,5



 


175,0


201,5


207,5


235,0


260,0


280,0


297,5



 


185,0


211,5


217,5


245,0


270,0


290,0


307,5



 


195,0


221,5


227,5


255,0


280,0


300,0


317,5


 




Зміст навчального матеріалу



Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів



3. Професійно-прикладна фізична підготовка


Теоретична
підготовка


Засоби і методи спрямованого формування професійно значущих рухових
навичок, стій­кості до професійних захворювань, профе­сійно важливих фізичних
і психічних якостей.


Вправи професійно-відновлювальної спря­мованості.


 


 



 


Учень:


характеризує засоби
і методи спрямованого формування професійно значущих рухових навичок,
стійкості до профе­сійних захворювань, професійно важливих фізичних і
психічних якостей;


складає та виконує: комплекси вправ професійно-відновлювальної спрямованості, комплекси
вправ для корекції профе­сійних навантажень різних напрямів професійної
діяльності людини: верстатників, транспортників, складальників на конвеєрі,
будівельників, швейників, радіомонтажників, ремонтників та наладчиків,
шахтарів, працівників сільського господарства, операторів пультів управління,
людей розумової праці;


дотримується правил техніки безпеки під час занять ППФП.


 


КОНТРОЛЬНІ
НАВЧАЛЬНІ  НОРМАТИВИ І ВИМОГИ   
  




Зміст навчального матеріалу



Рівень



навчальних
досягнень учнів



 



початковий



середній



достатній



високий



Комплекси вправ для корекції профе­сійних навантажень або комплекси вправ
професійно-відновлювальної спрямованос­ті для різних напрямів професійної
діяльності людини, кількість



 


не складено і не
виконано жодного


комплексу



виконано


поданий вчителем
комплекс


1



 


 


складено і

виконано


1



 


 


складено і

виконано

2




Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 20:52 | Повідомлення № 22
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

 




Зміст навчального матеріалу



Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів



5. Гімнастика


Теоретична
підготовка


Досягнення українських гімнастів на міжнародній арені на сучасному етапі.
Основи спортивного тренування.


Фізична
підготовка


Стройові прийоми на місці та в русі; загальнорозвивальні вправи з
предметами та без предметів; вправи для формування та корекції постави.


Технічна
підготовка


Хлопціакробатика:
акробатичні вправи та комбінації елементів;


вправи у висах та упорах: вправи та комбінації елементів вправ на паралельних брусах та високій
перекладині;


 


 


опорні стрибки:
стрибки через коня; колове тренування;


 


вправи на тренажерах.


 


Дівчатаакробатика:
комбінації елементів вправ;


вправи у висах та упорах: вправи і комбінації елементів на різновисоких брусах та низькій
перекладині;


вправи на рівновагу;


 


опорні стрибки:
стрибки через коня упоперек;


ритмічна гімнастика (складання і виконання комплексів);


 


степ-аеробіка;


елементи художньої гімнастики;


 


 


колове тренування;


 


вправи на тренажерах.


 


 



 


Учень:


характеризує: досягнення
українських гімнастів на міжнародній арені на сучасному етапі; основи
спортивного тренування;


 


виконує: стройові
прийоми перешикування у русі в шерензі; загальнорозвивальні вправи з
предметами та без предметів; вправи для формування та корекції постави;


 


 


хлопціакробатика:
комбінації акробатичних елементів, вивчених у попередніх класах;


вправи у висах та упорах: підтягування у висі; підйом переворотом, підйом силою; утримування кута
в упорі на брусах; згинання та розгинання рук в упорі на брусах; комбінації
елементів на перекладині та брусах із матеріалу попередніх класів (на вибір);


опорні стрибки:
стрибок через коня в довжину способом “ноги нарізно” (висота 120—125 см);
колове тренування: комплекси вправ для колового тренування;


вправи на тренажерах: вправи на тренажерах для розвитку основних м’язових груп;


дівчатаакробатичні
вправи
: комбінації елементів із матеріалу попередніх класів;


вправи у висах та упорах: підтягування у висі лежачи (висота перекладини 95 см);


 


вправи на рівновагу: комбінації елементів з матеріалу попередніх класів;


опорні стрибки:
стрибок (кінь упоперек) в упор присівши і зіскок вигнувшись;


ритмічна гімнастика: комплекс вправ ритмічної гімнастики з 12—14 вправ;


степ-аеробіка:
комплекси вправ степ-аеробіки;


елементи художньої гімнастики: елементів із матеріалу попередніх класів; комбінацію елементів
художньої гімнастики на 32 такти;


колове тренування:
комплекси вправ для колового тренування;


вправи на тренажерах: вправи на тренажерах для розвитку основних м’язових груп;


складає: комплекс
вправ ритмічної гімнастики з 12—14 вправ; комбінацію елементів художньої
гімнастики до 32 тактів із предметом (на вибір);


дотримується правил техніки безпеки під час занять гімнастикою.


 




Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 20:59 | Повідомлення № 23
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

Додаток 1
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів з
предмета “Фізична культура”

Основними критеріями навчальних досягнень учнів із предмета “Фізична культура” є критерії комплексного оцінювання:
— техніки виконання фізичних вправ;
— нормативних показників;
— теоретико-методичних знань.
Оцінка на уроках фізичної культури повинна визначати дійсний рівень знань, рухових умінь і навичок учнів відповідно до вимог навчальної програми.
Під час оцінювання навчальних досягнень учнів необхідно:
— враховувати ступінь засвоєння ними матеріалу (окремих елементів конкретної фізичної вправи чи декількох вправ, відповідних інструктивно-методичних указівок і т. п.);
— здійснювати індивідуальний підхід (зважаючи на вікові та статеві особливості розвитку учнів, рівень фізичної підготовленості, загальний стан здоров’я);
— застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати уч¬нів про оцінку за досягнутий результат, виконаний норматив і т. п.).
При оцінюванні рухової дії розрізняють ступені її розуміння і виконання (правильне; з незначними помилками, які не порушують структуру руху; із значними помилками, які дещо порушують раціональну техніку і структуру рухової дії; з грубими помилками, які значно порушують структуру рухової дії або її окремих елементів).



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 21:00 | Повідомлення № 24
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

 




Рівні навчальних досягнень учнів



Бали



Критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів



І. Початковий



1



Учень володіє знаннями, необхідними для виконання певного елементу на
елементарному рівні розпізнання.



 



2



Учень виконує окремі елементи фізичних вправ, володіє матеріалом на
елементарному рівні засвоєння.



 



3



Учень володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, виконує нормативний
показник початкового рівня, розрізняє елементи техніки виконання фізичних
вправ.



ІІ. Середній



4



Уміння і навички учня дозволяють виконувати більшість елементів фізичних
вправ (з незначними помилками). Учень володіє матеріалом на рівні, вищому за
початковий, розрізняє елементи техніки виконання вправ.



 



5



Учень володіє технікою виконання ок­ремої фізичної вправи, розуміє
основний теоретико-методичний матеріал.



 



6



Учень за допомогою вчителя виконує окремі фізичні вправи, аналізує та
виправляє допущені помилки, виявляє знання і розуміння основних положень
навчального матеріалу, виконує нормативні показники середнього рівня.



ІІІ. Достатній



7



Учень виконує окремі контрольні нормативні показники та вправи
комплексних тестів для оцінки стану фізичної підготовленості, виявляє знання
і розуміння переважної більшості навчального матеріалу, застосовує
теоретико-методичний матеріал для виконання фізичних вправ, визначених
навчальною програмою.



 



8



Учень володіє технікою виконання фi­зичних вправ, виконує вправи
комплексних тестів для оцінки стану фізичної підготовленості. Знання учня
достатньо повні, він вільно застосовує вивчений матеріал, уміє аналізувати,
робити висновки.



 



9



Учень виконує контрольні навчальні нор­мативи і вимоги, вправи для
обов’язкового повторення і домашніх завдань, вільно володіє вивченим
матеріалом та вміло застосовує його на практиці, виконує нормативні показники
достатнього рівня.



ІV. Високий



10



Рівень умінь і навичок учня дозволяє правильно і якісно виконувати
нормативні показники. Учень уміло володіє теоретико-методичним матеріалом
навчальної програми, знає методику підготовки і виконання фізичних вправ.



 



11



Учень виконує фізичні вправи та контрольні навчальні нормативи на
високому рівні, володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета, володіє
техніко-тактичною підготовкою при виконанні фізичних вправ.



 



12



Учень досягає високих результатів під час виконання фізичних вправ,
визначених навчальною програмою та комплексними тестами для оцінювання стану
фізичної під­готовленості, має системні знання та інст­руктивно-методичні
навички з предмета.




Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 21:01 | Повідомлення № 25
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

Додаток 2

Умови виконання орієнтовних і обов’язкових тестів для оцінювання стану фізичної підготовленості учнів

1. Спринтерський біг (30, 60, 100 м)
Обладнання. Секундоміри, що фіксують десяті частки секунди; відміряна дистанція; стартовий пістолет (або прапорець); фінішна стрічка.
Опис проведення тестування. За командою “На старт!” учас¬ники тестування стають за стартову лінію в положенні високого старту (низький старт не використовується) і зберігають нерухомий стан. За сигналом стартера вони повинні якнайшвидше подолати задану дистанцію, не знижуючи темпу перед фінішем.
Результатом тестування є час подолання дистанції з точністю до десятої частки секунди.
Загальні вказівки і зауваження. Дозволяється тільки одна спроба.
У разі відсутності стартового пістолета подається команда “Руш!” з одночасним сигналом прапорцем для хронометристів.
У забігу можуть брати участь двоє і більше учасників, але час кожного фіксується окремо.
Бігова доріжка повинна бути прямою, в належному стані та розділена на окремі доріжки.
Тестування має проводитись у сприятливих для учасників умовах.

2. Стрибки у довжину з місця
Обладнання. Неслизька поверхня з лінією і розміткою в сантиметрах.
Опис проведення тестування. Учасник тестування стає носками до лінії, робить замах руками назад, потім різко виносить їх уперед, відштовхуючись ногами, стрибає якомога далі.
Результатом тестування є дальність стрибка в сантиметрах у кращій із двох спроб.
Загальні вказівки і зауваження. Тестування проводиться від¬повідно до правил змагань зі стрибків у довжину з розбігу. Місця відштовхування і приземлення повинні бути на одному рівні.

3. Біг на середні та довгі дистанції
Обладнання. Секундоміри, виміряна дистанція (міряти дистанцію слід по лінії, що проходить на відстані 15 см від внутрішнього краю доріжки), стартовий пістолет або прапорець.
Опис проведення тестування. За командою “На старт!” учасники тестування стають за стартову лінію в положенні високого старту й зберігають нерухомий стан. За сигналом стартера вони повинні якнайшвидше подолати задану дистанцію.
Результатом тестування є час подолання дистанції з точністю до десятої частки секунди.
Загальні вказівки і зауваження. Дозволяється тільки одна спроба.
У разі відсутності стартового пістолета подається команда “Руш!”.
Час кожного фіксується окремо.
Тестування має проводитись у сприятливих для учасників умовах.

4. “Човниковий” біг (49 м)
Обладнання. Секундоміри, що фіксують десяті частки секунди, рівна бігова доріжка завдовжки 9 метрів, обмежена двома паралельними лініями, за кожною лінією — 2 півкола радіусом 50 сантиметрів з центром на лінії, 2 дерев’яні кубики (55 см).
Опис проведення тестування. За командою “На старт!” учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою “Руш!” він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один із двох дерев’яних кубиків, що лежать у колі, повертається бігом назад і кладе його в стартове коло. Потім біжить за другим кубиком і, взявши його, повертається назад і кладе в стартове коло.
Результатом тестування є час від старту до моменту, коли учасник тестування поклав другий кубик у стартове коло.
Загальні вказівки і зауваження. Результат учасника визначається за кращою із двох спроб. Кубик слід класти в півколо, а не кидати. Якщо кубик кидається, спроба не зараховується. Бігова доріжка має бути рівною, неслизькою.

5. Нахил тулуба вперед із положення сидячи
Обладнання. Накреслена на підлозі лінія АБ і перпендикулярно до неї розмітка в сантиметрах (на поздовжній лінії) від 0 до 50 см.
Опис проведення тестування. Учасник тестування сидить на підлозі босоніж так, щоб його п’яти торкались лінії АБ. Від¬стань між п’ятами — 2—3 см. Ступні розташовані до підлоги вертикально. Руки лежать на підлозі між колінами долонями донизу. Партнер тримає ноги на рівні колін, щоб уникнути їх згинання. За командою “Можна!” учасник тестування плавно нахиляється вперед, не згинаючи ніг, намагається дотягнутись руками якомога далі. Положення максимального нахилу слід утримувати протягом 2 секунд, фіксуючи пальці на розмітці. Тест повторюється двічі.
Результатом тестування є позначка на перпендикулярній розмітці в сантиметрах, до якої учасник дотягнувся кінчиками пальців рук у кращій із двох спроб.
Загальні вказівки і зауваження. Вправа повинна виконуватись плавно. Якщо учасник згинає ноги в колінах, спроба не зараховується.

6. Підтягування
6.1. Підтягування у висі (хлопці)
Обладнання. Горизонтальний брус або перекладина діаметром 2—3 см, лава, магнезія. Брус чи перекладина повинні бути розташовані на такій висоті, щоб учасник, висячи, не торкався ногами землі.
Опис проведення тестування. Учасник тестування стає на лаву і хватом зверху (долонями вперед) береться за перекладину на ширині плечей, руки випрямлені. За командою “Можна!”, згинаючи руки, він підтягується до такого положення, щоб його підборіддя було над перекладиною. Потім учасник повністю випрямляє руки, опускаючись у вис. Вправа повторюється стільки разів, скільки в учасника вистачить сил.
Результатом тестування є кількість безпомилкових підтягувань, під час яких не порушена жодна умова.
Загальні вказівки і зауваження. Кожному учасникові дозволяється лише один підхід до перекладини.
Не дозволяється розгойдуватись під час підтягування, робити допоміжні рухи ногами.
Тестування припиняється, якщо учасник робить зупинку на 2 і більше секунди або йому не вдається зафіксувати потрібного положення більш як 2 рази підряд.

6.2. Підтягування у висі лежачи (дівчата)
Обладнання. Перекладина діаметром 2—3 см, встановлена на висоті 95 см, магнезія.
Опис проведення тестування. Учасниця тестування займає положення вису лежачи, хватом зверху. Голова, тулуб, ноги являють собою пряму лінію, руки — перпендикулярно підлозі. За командою “Можна!”, згинаючи руки, вона підтягується до такого положення, аби її підборіддя було над перекладиною. Потім учасниця повністю випрямляє руки, опускаючись у вис лежачи. Вправа повторюється стільки разів, скільки в учасниці ви¬стачить сил.
Результатом тестування є кількість безпомилкових підтягувань, під час яких не порушена жодна умова.
Загальні вказівки і зауваження. Не дозволяється згинати і розгинати тулуб у грудному та поперековому відділах хребта, кульшових та колінних суглобах, робити допоміжні рухи ногами, відпочивати у положенні вису лежачи більше 3 с.
Дозволяється лише один підхід до перекладини.
Тестування припиняється, якщо учасниця робила зупинку на 2 і більше секунди або їй не вдається зафіксувати потрібного положення більш як 2 рази підряд.



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 21:01 | Повідомлення № 26
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

Додаток 3

Перелік типових навчально-наочних посібників та обладнання з фізичної культури для загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів

Кількість навчально-наочних посібників та обладнання
з фізичної культури розраховано на навчальний заклад,
який має один комплект класів

Бруси гімнастичні паралельні 1 шт.
Бруси гімнастичні різновисокі 1 шт.
Колода гімнастична 1 шт.
Перекладина гімнастична 2 шт.
Перекладина навісна 6 шт.
Стінка гімнастична 16 прольотів
Козел гімнастичний 2 шт.
Кінь гімнастичний 2 шт.
Мостик гімнастичний 4 шт.
Канати для лазіння 6 шт.
Канати для перетягування 2 шт.
Мати гімнастичні 22 шт.
Палиці гімнастичні 40 шт.
Обручі гімнастичні 40 шт.
Скакалки гімнастичні 40 шт.
Стрічки гімнастичні 20 шт.
Лави гімнастичні 10 шт.
М’ячі набивні (вага 1 кг) 30 шт.
М’ячі набивні (вага 3 кг) 20 шт.
М’ячі набивні (вага 5 кг) 20 шт.
М’ячі футбольні 40 шт.
М’ячі волейбольні 40 шт.
М’ячі баскетбольні 40 шт.
М’ячі гандбольні 40 шт.
М’ячі гумові (середні) 40 шт.
Еспандер гумовий 40 шт.
Щити для метання 6 шт.
Ядро (3,4 кг) 20 шт.
Гранати (500, 700 г) 40 шт.
Стійки для стрибків 4 шт.
Планки для стрибків 4 шт.
Стартові колодки 6 пар.
Естафетні палички 20 шт.
Сітки волейбольні 2 шт.
Сітки баскетбольні 10 шт.
Щити баскетбольні 4 шт.
Кільця баскетбольні 10 шт.
Сітки баскетбольні 10 шт.
Ворота гандбольні 2 шт.
Сітки для гандбольних воріт 1 компл.
Ворота футбольні 2 шт.
Сітки для футбольних воріт 2 компл.
Насоси для надування м’ячів 2 шт.
Голки ніпельні 20 шт.
Рулетки 2 шт.
Секундоміри 2 шт.
Лижі 40 пар
Лижні палиці 40 пар
Лижні кріплення 40 пар
Лижні черевики 40 пар
Стіл для настільного тенісу 4 шт.
Сітка для настільного тенісу 4 шт.
Ракетки для настільного тенісу 8 шт.
Стійки волейбольні 4 шт.
Шахи 10 компл.
Шашки 10 компл.
Годинник шаховий 5 шт.
Гантелі (розбірні) 30 шт.
Штанга 2 шт.
Гирі 16, 20, 24, 32 кг 5 компл.
Дзеркало розміром 32 м 1 шт.
Жердини до брусів (запасні) 4 шт.
Тренажери 8 шт.
Динамометр дитячий кистьовий 2 шт.
Ваги медичні 1 шт.
Спірометр 1 шт.
Електропрогравач 1 шт.
Магнітофон 1 шт.
Комп’ютер 1 шт.
Діапроектор 1 шт.
Відеомагнітофон 1 шт.
Мегафон 2 шт.
Мікрофон переносний 2 шт.
Мікрокалькулятор 1 шт.
Рюкзаки туристські 40 шт.
Спальні мішки 40 шт.
Палатки туристські 15 шт.
Сокира 10 шт.
Компас 30 шт.
Вірьовки основні (кінець 30 м) 1 шт.
Вірьовки допоміжні (кінець 60 м) 1 шт.
Карабіни страховочні 10 шт.



Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
mr_smithДата: Неділя, 07.06.2009, 21:02 | Повідомлення № 27
ADMIN
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5114
х-статус:
You know what I mean?

Спортивна форма для збірних команд
навчального закладу
 — футбол 18 компл.
 — волейбол 10 компл.
 — баскетбол 10 компл.
Відеокасети
 — стройові прийоми 1 екз.
 — техніка бігу, стрибків, метань 1 екз.
 — техніка гімнастичних вправ 1 екз.
 — техніка акробатичних вправ 1 екз.
 — техніка і тактика гри в волейбол 1 екз.
 — техніка і тактика гри в футбол 1 екз.
 — техніка і тактика гри в баскетбол 1 екз.
 — техніка і тактика гри в гандбол 1 екз.
 — ритмічна гімнастика 1 екз.
 — атлетична гімнастика 1 екз.
 — техніка лижних ходів 1 екз.
 — техніка ковзанярського спорту 1 екз.
 — техніка спортивних способів плавання 1 екз.
Мультимедійна програма “Футбол у школі” 1 екз.


Жираф - це кінь, виконаний за всіма вимогами замовника.
 
Форум селища міського типу Червоне, Червоне - зробимо кращим »  Школопедія (Школопедия) » Фізична культура » Фізична культура, 5—12 класи. Навчальна програма. (Матеріал для ознайомлення)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:




Оплата будь-яких послуг через інтернет

Вхід

Логін:
Пароль:

Інформація

Ваш IP: 54.81.197.127
Браузер:

Cайт живе: